|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۹۳

ورزشگاه شهر قدس گزینه اول ما برای میزبانی در لیگ برتر است

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: حواشی که پس از دیدار رفت به وجود آوردند جو سازی بود و فقط می خواستند تمرکز ما را با هم بزنند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، اصغر ملکیان پس از صعود پیکان به لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان ما زحمت زیادی را در طول فصل کشیدند و شاهد بازی خوبی هم در دیدار امروز بودیم. واقعا سخت ترین بازی فصل بود و خوشحالیم که توانستیم راهی لیگ برتر شویم. ما در دیدار رفت هم عملکرد خوبی داشتیم؛ اما متاسفانه به علت قضاوت تاثیرگذار داور نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد حواشی که پس از بازی رفت به وجود آمد و برخی صحبت ها در مورد تماس مشکوک با بازیکنان فجرسپاسی مطرح شد، تاکید کرد: متاسفانه حواشی و جوی را به راه انداختند که قصد داشتند تمرکز تیم ما را به هم بزنند؛ اما خوشبختانه بازیکنان ما به خوبی در این دیدار ظاهر شدند و اجازه ندادند این مسائل روی آنها تاثیر بگذارد آنها نمی خواستند تیم ما راضی لیگ برتر شود و به همین دلیل دست به این کارها زدند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد این که هنوز این پرونده باز است و قرار است کمیته اخلاق به این مسئله رسیدگی کند، گفت: با قاطعیت اعلام می کنم هیچ مسئله ای وجود نداشته و تمام مواردی که اعلام می شود کذب محض است همانطور که مسئولان کمیته اخلاق هم بارها اعلام کرده اند که گزارشی دال بر این موضوع به دستشان نرسیده این موارد فقط بازی بود که می خواستند تیم ما را به حاشیه ببرند.

ملکیان در مورد ورزشگاه شهر قدس و مشکلاتی که در این ورزشگاه وجود داشت، گفت: ما در مدت دو هفته فرصت داشتیم که کم و کاستی های موجود را برطرف کنیم. تمام تلاش خود را هم انجام دادیم تا نواقص موجود را برطرف کنیم حتی اسکوربورد سیار در ورزشگاه قرار دادیم که ورزشگاه حافظیه شیراز همین اسکوبورد را هم ندارد.

وی در مورد اینکه در لیگ برتر هم قصد دارم در این ورزشگاه بازی هایشان برگزار شود، تصریح کرد: ما نواقض موجود را برطرف خواهیم کرد. گزینه اول ما همین ورزشگاه خواهد بود حالا باید ببینیم مورد تایید مسئولان قرار می گیرد یا خیر؟

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد کادر فنی این تیم برای حضور در لیگ برتر گفت: باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و انشاءالله هرچه زودتر به نتیجه نهایی خواهیم رسید.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار