|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۹۷

دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر؛

دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر بین تیم های فجر شهید سپاسی و پیکان تهران امروز در ورزشگاه قدس شهر ری برگزار می شود، نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر بین تیم های فجر شهید سپاسی و پیکان تهران امروز در ورزشگاه قدس شهر ری برگزار می شود، نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت.

در این بازی چهره شانزدهمین تیم حاضر در لیگ چهاردهم مشخص می شود.

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و اگر تیم پیکان تنها با یک گل در این بازی به پیروزی برسد به لیگ چهاردهم راه خواهد یافت.

فرهاد کاظمی تاکنون تیم های بسیاری را از دسته یک به لیگ برتر آورده است و در واقع نقطه قوت تیم پیکان در این بازی حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت این تیم است.



از سوی دیگر فجر شهید سپاسی که تنها نماینده شیراز در فوتبال برتر کشور است اگر در این بازی نتیجه نگیرد و به دسته یک سقوط کند مردم این شهر را برای حضور در لیگ برتر محروم خواهد کرد. البته یاوری و شاگردانش تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه ایده آل در این دیدار خواهند کرد.

از حاشیه های این بازی گفته شده است که بعد از بازی رفت ۲ تیم در شیراز طی هفته گذشته یکی از دلالان فوتبال با سعید قزل گچی بازیکن فجر سپاسی تماس داشته است و از وی خواسته شده تا در برابر تیم فوتبال پیکان به میدان نرود. این موضوع منتجر به ایجاد تنش های زیادی گردیده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار