|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۳۲

غیبت نایب رئیس فدراسیون بوکس هیچ گونه تاثیری در روند انتخابات فدراسیون نخواهد داشت.

به گزارشخبرگزاری فارس، در حالی دوران چهار ساله ریاست احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس ۲۰ بهمن ماه به پایان رسید که تا روز سه شنبه نهم اردیبهشت ماه زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس مشخص نبود. البته مشکلاتی هم پیش پای رئیس فدراسیون بوکس وجود داشت که مسئولان ورزش معتقد بودند وی مجوز حضور در انتخابات را کسب نکرده است.

ناطق نوری که گویا بازنشسته وزارت بهداشت و درمان است تلاش می کند تا از وزیر مربوطه مجوز دعوت به کار بگیرد تا بتواند از دایره مدیران بازنشسته خارج شود و در انتخابات فدراسیون بوکس بدون رقیب جدی شرکت کند، اما گویا ناطق نوری سرانجام به خواسته خود در این بخش نمی رسد تا اینکه نصر الله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه ۳۱ اردیبشهت ماه ساعت ۱۰ صبح را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اعلام کرده است.

البته به گفته سجادی؛ احمد ناطق نوری با مجوزی که تحت عنوان مقامات کشوری از دولت ارائه کرده است، می تواند در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت کند.

حالا مهمترین نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که آیا غیبت نایب رئیس فدراسیون بوکس در مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس خللی در برگزاری انتخابات ایجاد می کند یا خیر؟

طبق قانون تنها اگر اعضای حاضر در مجمع انتخابات کمتر از دو سوم باشند برگزاری مجمع غیر قانونی است در غیر این صورت غیبت نایب رئیس و حتی رئیس فدراسیون نیز باعثنمی شود که برگزاری مجمع با مشکل روبرو شود.

تنها غیبت معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای در زمان برگزاری مجامع باعثمی شود که مجمع انتخاباتی غیر قانونی محسوب شود.

پس با این حساب غیبت منوچهر مقصودی نایب رئیس فدراسیون بوکس در روز انتخابات فدراسیون باعثغیر قانونی شدن انتخابات نیست.

لازم به یاد آوری است، منوچهر مقصودی که یکی از نزدیک ترین افراد به رئیس فدراسیون بوکس در طول این سال ها بوده اواخر سال گذشته استعفای خود را از طریق رسانه ها اعلام کرد، اما تا کنون از سوی رئیس فدراسیون این موضوع مورد قبول قرار نگرفته است. البته منوچهر مقصودی در گفت وگو باخبرگزاری فارساظهار کرده که به هیچ عنوان دیگر در فدراسیون بوکس فعالیت نخواهد کرد و به دلیل مشغله کاری حتی در انتخابات فدراسیون بوکس نیز شرکت نخواهد کرد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار