|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۴۱

در گفت وگو با فارس:

قهرمان پرتاب دیسک مسابقات آغاز فصل دو و میدانی گفت: فکر نمی کردم در حضور حدادی بتوانم در این رقابت ها قهرمان شوم.

محمود صمیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور و قهرمانی اش در ماده پرتاب دیسک و بالا قرار گرفتن از احسان حدادی برای نخستین بار اظهار داشت: فکر نمی کردم بتوانم با وجود حدادی که بزرگترین ورزشکار تاریخ دو و میدانی ایران است بتوانم به قهرمانی برسم.

وی ادامه داد: در پرتاب های سوم به بعد با خودم می گفتم او الان بالای ۶۵ متر پرتاب می کند؛ اما ظاهراً بدنش آماده نبود چون تمرینات پرفشاری را در کیش پشت سر گذاشته بود.

قهرمان پرتاب دیسک مسابقات آغاز فصل دوومیدانی در خصوص وضعیت خودش گفت: هنوز تمریناتمان را سبک نکرده ایم و رفته رفته برای مسابقات آینده بدنمان به شرایط خوبی می رسد.

صمیمی در پاسخ به این سوال که فکر می کردی ۶۲ متر پرتاب انجام بدهی، گفت: از پرتابم ناراضی هستم، چون فکر می کردم ۶۴ متر دیسک را پرتاب کنم اما وزش باد و دایره پرتاب اجازه نداد. دایره پرتاب وضعیت بسیار بدی داشت و کارمان را سخت کرده بود.

وی در مورد حضورش در مسابقات پرتاب دیسک هال آلمان گفت: دو هفته دیگر به این رقابت ها اعزام می شوم. این مسابقات بزرگترین رقابت در پرتاب دیسک است. به نظر من هر کس جزو سه نفر اول باشد مانند این است که در رقابت های جهانی اول شود.

به گزارش فارس محمود صمیمی با پرتابی به طول ۶۲ متر توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و پس از او احسان حدادی با ۶۱.۶۸ متر دوم شد. محمد صمیمی نیز در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار