|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۴۹

سلیانچی اظهار داشت: انجمن جت اسکی در سال جاری مسابقات قهرمان کشوری برگزار می کند.

داوود سلیانچی رئیس انجمن جت اسکی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: انجمن جت اسکی در سال جاری برنامه هایی همچون برگزاری سه مسابقه در قالب قهرمان کشوری و آزاد طراحی کرده است البته زمان دقیق برگزاری مسابقات مشخص نشده است اما قطعا این مسابقات را به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: انجمن جت اسکی با توجه به شرایط آب و هوایی در مهر ماه سال جاری به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات قهرمان کشوری را در گیلان برگزار می کند.

سلیانچی افزود: انجمن جت اسکی خرداد ماه سال جاری مسابقاتی را در شمال و جنوب کشور به صورت آزاد نیز برگزار می کند و هدف انجمن برگزاری مسابقات در گیلان است اما مکان دقیق مسابقات تاکنون مشخص نشده است.

رئیس جت اسکی افزود: در برنامه سال ۹۳ انجمن جت اسکی مسابقات برون مرزی طراحی نشده است متأسفانه در سال ۹۲ اهدافمان به طور کامل محقق نشده است از این رو در سال جاری هدفمان برگزاری مسابقات داخلی است.

سلیانچی تصریح کرد: انجمن در سال ۹۲ تعامل بسیار مناسب با سازمان بنادر و دریانوردی داشته است. سید علی استیلی معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی و مدیرکل های زیرمجموعه سازمان بنادر و دریانوردی انجمن جت اسکی را حمایت می کند و نگاه مثبت در خصوص این ورزش دارد.

وی ادامه داد: انجمن جت اسکی در سال جاری مسئله جشنواره ورزش های دریایی را در برنامه دارد. جشنواره ورزش های دریایی از علاقمندان دعوت می کند با وسایلشان جهت نمایش در این جشنواره شرکت کنند. هدف انجمن از برگزاری جشنواره ورزش های دریایی تشویق جوانان و گسترش این رشته در کشور است.

وی افزود: جشنواره ورزش های دریایی در چهار رده سنی بانوان - جوانان - نوجوانان و مردان برگزار می شود. جشنواره ۲۲ بهمن ماه به مناسبت دهه فجر و در منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار