|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۷۰

در پی حذف از لیگ اروپا

سرمربی یوونتوس پس از آنکه تیمش حضور در فینال لیگ اروپا را از دست داد تاکید کرد شانس تغییر روند بازی نصیب آنها نشده و حریف با شانس راهی فینال شده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، یوونتوس در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه خودی با تساوی بدون گل مقابل بنفیکا متوقف شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب دو بر یک شکست خورده و از رسیدن به فینال باز بماند.

دیدار نهایی که در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس برگزار می شود می توانست این تیم را از رسیدن به جام قهرمانی تا حدودی مطمئن کند اما این دیدار به حاشیه کشیده شد که نتیجه آن اخراج سه بازیکن بود.

آنتونیو کونته در مورد این دیدار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: متاسف هستم. این دیدارها همواره محدودیت هایی دارند اما بنفیکا در تمام دیدار کارشکنی هایی داشت و متاسفانه داور هم به آنها اجازه ادامه کارهایشان را می داد. داور مسابقه زمانی که ما سه بازیکن مان را در اختیار نداشتیم ۶ دقیقه وقت اضافه گرفت. برای این متاسف هستم که بنفیکا در طول دو دیدار رفت و برگشت با دو شوت به سمت دروازه ما راهی فینال شد. بدون شک پس از برگزاری این دو دیدار، یوونتوس شایسته رسیدن به دیدار پایانی بود.

کونته در ادامه بر این موضوع که تیمش باید راهی فینال می شده تاکید کرد و گفت حریف پرتغالی با شانس زیادی فینالیست شده است.

وی در این خصوص هم گفت: فکر می کنم هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم. فصلی هیجان انگیز و در عین حال سخت را سپری کردیم زیرا برای نخستین بار بود که به مراحل پایانی لیگ اروپا می رسیدیم. نمی توانم از شاگردانم ایراد بگیرم زیرا آنها از دقیقه نخست تا ۹۵ در حال دویدن بودند. نمایش قدرتمندی داشتیم اما در طول مسابقه شانسی که بتوانیم نتیجه دیدار را تغییر دهد نصیب مان نشد. از این لحاظ بنفیکا شانس بیشتری داشت. در دیدار رفت هم به خاطر خطایی که روی جورجیو کیه لینی انجام شد باید یک پنالتی به سود ما گرفته می شد اما این اتفاق نیفتاد. در این دیدار هم یک پنالتی ما نادیده گرفته شد. حداقل چیزی که تیم من شایسته آن بود رسیدن به فینال بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار