|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۷۱

نیمه نهایی لیگ اروپا

خبرگزاری تسنیم: تیم بنفیکای پرتغال با شکست یوونتوس و سویای اسپانیا با غلبه بر والنسیا جواز حضور در بازی پایانی فصل جاری رقابت های لیگ اروپا را به دست آوردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در چارچوب بازی های دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته(پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که در پایان آنها تیم های بنفیکای پرتغال و سویای اسپانیا با پیروزی برابر رقبای خود فینالیست شدند.

در شهر تورین ایتالیا که امسال میزبان فینال رقابت ها نیز خواهد بود، تیم یوونتوس میزبان بنفیکا بود و در پایان به تساوی بدون گل رضایت داد تا با توجه به شکست ۲ بر یک بازی رفت در لیسبون، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با همین نتیجه برابر حریف پرتغالی خود تن به شکست دهد و در حسرت حضور در فینال خانگی بماند.

این بازی پربرخورد سه اخراجی داشت. انزو پرز در دقیقه ۶۷ و لازار مارکوویچ در دقیقه ۸۹ از بنفیکا و میرکو ووچینیچ در دقیقه ۸۹ از یوونتوس با کارت قرمز داور جریمه شدند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی که در ورزشگاه مستایا برگزار شد، والنسیا میزبان سویا بود و با وجود کسب پیروزی ۳ بر یک برابر میهمان خود با توجه به شکست ۲ بر صفر بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۳ بر ۳ و به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

به این ترتیب تیم های بنفیکا و سویا فینال این فصل از رقابت های لیگ اروپا را ۱۴ می(۲۴ اردیبهشت) را در ورزشگاه یوونتوس تورین برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار