|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۳۴

ملی پوش گلبال کشورمان گفت: ما عضو تیم ملی هستیم اما هیچ حمایتی نمی شویم و فقط به خاطر قول هایی که به مظلومی، رئیس فدراسیون داده ایم تمام تلاشمان را می کنیم.

حسن جعفری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: هیچ حمایتی از بازیکنان تیم ملی نمی شود اما علیرغم این همه مشکل، انگیزه ما بالا است و به همین دلیل به هیچ چیزی توجه نمی کنیم و در اردوها شرکت می کنیم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم.

ملی پوش گلبال کشورمان ادامه داد: ما از زندگی و درسمان می گذریم و در اردوهای تیم ملی شرکت می کنیم اما هیچ گونه حمایتی از ما نمی شود.
۶ ماه پیش در پکن و مسابقات آسیایی قهرمان شدیم و من فنی ترین بازیکن آسیا شناخته شدم و فقط ۵۰۰ هزار تومان فدراسیون و ۷۰۰ هزار تومان بهزیستی هدیه داد و به غیر آن هیچ حقوق یا پاداش دریافت نکردیم.

وی افزود: چون به فدراسیون قول دادیم که نتیجه خوبی بگیریم تمام تلاشمان را می کنیم و به خاطر زحمت های فراوانی که مظلومی برای ما کشیده سرقولمان می مانیم. ما از تربیت بدنی استان اردبیل گله مندیم زیرا هیچ توجهی به ما ندارد.

ملی پوش گلبال درخصوص اردوهای تیم ملی برای آماده سازی در مسابقات جهانی فنلاند گفت: مرحله چهارم اردوهایمان از سه روز پیش آغاز شده و قبل از مسابقات جهانی فنلاند یک تورنمنت در چین برگزار می کنیم که این مسابقات از ۱۳ تا ۱۴ خرداد پیگیری می شود و این رقابت به منظور انتخابی تیم های شرکت کننده در مسابقات پارا آسیایی نیز انجام می شود.

جعفری خاطر نشان کرد: بازیکنان برای مسابقات جهانی فنلاند آمادگی خوبی دارند و تمرینات بدنسازی خود را انجام می دهیم تا کم کم برای این مسابقات آماده شویم و مربیان هم تلاش زیادی می کنند.

ما تمام سعی مان را می کنیم که مانند چهارسال پیش در این رقابت مهم مقام بیاوریم تا جواز حضور در مسابقات پارا المپیک برزیل که درسال ۲۰۱۶ برگزار می شود را کسب کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار