|
|
کدخبر: ۱۶۹۲۴۵

سندهایی که امروز فتح اله زاده منتشر کرده بود خدا را شکر به گونه ای است که قابل کتمان نیست و کسی نمی تواند این گونه مستند حرف بزند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد سررشته داری، مشاور مدیرعامل و مدیربازرگانی استقلال درخصوص اسناد منتشر شده در مورد کمپ استقلال اظهار داشت: سندهایی که امروز فتح اله زاده منتشر کرده بود خدا را شکر به گونه ای است که قابل کتمان نیست و کسی نمی تواند این گونه مستند حرف بزند و همان طور که دیدیم این اسناد کاملاً معتبر و قانونی هستند و باقی حرف هایی که گفته می شود گل آلود کردن آب و به هدف پایین آوردن ارزش کار بزرگ فتح اله زاده است. البته مردم می توانند خودشان اسناد را مشاهده و قضاوت کنند.



سررشته داری ادامه داد: در مورد اسناد باید توضیحات زیر را ارائه دهم:

سند اول نامه ای است که آقای عباس آخوندی، وزیر محترم مسکن و شهرسازی در سال ۱۳۷۲ به آقای هاشمی طبا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی وقت نوشتند که در این نامه جناب آقای آخوندی قید کردند «چنانچه مساحت زمین با استانداردهای رشته ورزشی مورد استفاده تناسب داشته و محوطه آن محصور و مورد بهره برداری قرار گرفته باشد عملیات انجام شده به منزله اجرای طرح تلقی و منجر به صدور سند گردد».

پس از نامه اول به دلیل رفتن آقای فتح اله زاده از باشگاه استقلال و عدم پیگیری توسط مدیران بعدی نامه دوم در تاریخ ۲/۱۱ / ۸۰ توسط حجت ا… خطیب، مدیرکل تربیت بدنی استان تهران برای پیگیری به ریاست سازمان مسکن و شهرسازی زده شد با این توضیح که این زمین برای ساخت وساز بیشتر نیاز مبرم به سند مالکیت پلاک های مزبور دارد و اینکه مدارک مربوط به باشگاه ورزشی استقلال تحت پوشش و نظارت سازمان تربیت بدنی است.(قابل توجه برخی که سعی دارند بگویند این سند متعلق به استقلال و وزارت ورزش نیست). در حالی که در این نامه کاملاً مشخص است که این زمین برای استقلال است که زیرنظر تربیت بدنی کار می کند.

مدیربازرگانی ادامه داد در نهایت نامه سوم که ختم داستان است را جناب آقای مجید کیان پور، مدیرکل سازمان شهری استان تهران در تاریخ ۲۵/۱۱ / ۸۹ در مورد انتقال سند مالکیت به اطلاع رسانده که: «معرفی به دفتر اسناد رسمی جهت نقل وانتقال قانونی منوط به ارائه پایان کار و شهرداری منطقه مربوطه و تسویه حساب نهایی با سازمان زمین شهری استان تهران می باشد و در زمان ارائه مدرک مزبور این سازمان آمادگی اقدامات قانونی را در اسرع وقت دارد».

سررشته داری در پایان گفت: این تمام ماجرا بود و جای هیچ بحثو تردیدی باقی نمی گذارد اگرچه آقایان همه تلاش خود را می کنند تا زحمات فتح اله زاده که علاوه بر این کمپ ۳۶ هزارمتری، جزو چهار تیم شدن آسیا، کسب رتبه ۵۵ جهان، قهرمانی در لیگ و جام حذفی را هم به دست آورده کمرنگ جلوه کنند و مثل تیمورلنگ زانوی کسی را که از خودشان بلندتر است را ببرند تا همقد شوند.

نکته پایانی اینکه فتح اله زاده آمادگی این را دارد که حتی اگر به هر دلیلی از استقلال جدا شد مسئولیت سند زدن این زمین را برعهده بگیرد و به محض پایان فاز اول ساخت کمپ که تنها سکوی تماشاگرانش باقی مانده، پایان کار گرفته و سند را تحویل وزارت ورزش و هواداران استقلال دهد.










انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار