|
|
کدخبر: ۱۶۹۲۴۶

حتی در صورت سقوط به یک دسته پایین تر

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آلمانی تیم فوتبال فولام انگلیس برنامه خود را برای هدایت این تیم در فصل آینده حتی در صورت سقوط سپیدپوشان لندنی از لیگ برتر انگلیس اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فلیکس ماگات تاکید کرد حتی در صورت سقوط فولام به دسته اول فوتبال انگلیس در فصل جاری، در فصل آینده باز هم این تیم را هدایت خواهد کرد.

فولام فردا(شنبه) در شرایطی در خانه استوک سیتی به میدان می رود که هر نتیجه ای جز کسب پیروزی در این بازی می تواند منجر به سقوط سپیدپوشان به دسته اول فوتبال انگلیس(چمپیونشیپ) شود. فولام که اشکان دژاگه، هافبک هجومی تیم ملی فوتبال ایران در آن توپ می زند، در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده نوزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و با ساندرلند رده هفدهمی یک امتیاز فاصله دارد.

ماگات با اعتراف به اینکه بیم سقوط تیمش را دارد، اعلام کرد حتی در صورت رخ دادن این اتفاق او دست از هدایت اشکان دژاگه و یاران او بر نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: درباره آینده ذره ای تردید ندارم. من به فولام آمده ام تا تیمی جدید بسازم. شرایط فولام را درک می کنم و می دانم این تیم یک تیم فوق العاده است که در حال حاضر از برخی مشکلات رنج می برد اما آکادمی جوانان آن بسیار خوب است. برای من ماندن در فولام بهترین و موفقیت آمیزترین دستاورد است.

ماگات افزود: من هرگز به عنوان سرمربی شاهد سقوط تیمم به دسته پایین تر نبوده ام و نگرانم که این اتفاق امسال رخ دهد. نمی دانم سقوط کردن چه حسی دارد. من همیشه آدم مضطربی بوده ام اما معتقدم اگر استرس نداشته باشید نمی توانید ۱۰۰ درصد موفق باشید.

ماگات در اواسط فصل جاری به جای رنه مولنستین هدایت فولام را برعهده گرفت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و تیمش به شدت خطر سقوط را حس می کند. پس از مصاف با استوک سیتی، شاگردان ماگات در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار