|
|
کدخبر: ۱۶۹۳۲۶

سیفی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: قهرمان ووشوی جهان گفت: ۴ سال در هر مسابقه ای که شرکت کردم فقط طلا گرفتم و امیدوارم در اینچئون کره جنوبی نیز با کسب مدال طلا باز هم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

محسن سیفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: بعد از قهرمانی در گوانگجو در هر مسابقه ای که شرکت کردم به مدال طلا رسیدم. تمام این موفقیت ها لطف خدا بوده و امیدوارم در بازی های آسیایی اینچئون نیز به مدال طلا برسم تا ضمن افتخارآفرینی برای کشورم ۴ سال طلایی را در تاریخ ورزش قهرمانی ام ثبت کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴ نفر در ایران موفق شدند طلای بازی های آسیایی را کسب کنند که در این میان تنها من هستم که شانس ۲ طلائه شدن را دارم. اگر در اینچئون روی سکوی اول بایستم اولین سانداکاری خواهم بود که به این مهم دست یافته است. از آمادگی خوبی برخوردارم و امیدوارم در ادامه تمرینات نیز عملکرد خوبی داشته باشم.

ملی پوش ووشو عنوان کرد: مبارزات انتخابی در اردوی دوم خوب بود اما به دلیل اینکه در وزن ۶۵ کیلو تنها ۳ نفر هستیم در دور اول مبارزات به من استراحت دادند ولی در ابتدای اردوی سوم و انتهای این اردو با حریفان روبه رو خواهم شد. با توجه به جوانی و کم تجربه بودن آنها فکر نمی کنم با مشکلی مواجه شوم. یکی از رقبایم طلای مسابقات جوانان جهان و نقره جوانان در آسیا را گرفته و دیگری نیز به تازگی وارد اردو شده است و برای این ۲ نفر آرزوی موفقیت دارم.

سیفی گفت: تمرینات به خوبی پیش می رود و باید از مسئولان فدراسیون، حسین اوجاقی و رامین موحدنیا که زحمات زیادی را برای برپایی تمرینات می کشند قدردانی کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشته شده و امیدوارم تا زمان برگزاری بازی ها نیز به همین ترتیب ادامه داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار