|
|
کدخبر: ۱۶۹۳۶۹

شایعه ای که زود تکذیب شد

مشاور عالی سازمان لیگ برتر در خصوص پیشنهاد مدیر عاملی استقلال به وی گفت: مسئولان وزارت ورزش تا این لحظه برای مدیرعاملی استقلال با من صحبت نکرده اند.

محمدرضا ساکت در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: من قبلا در مورد مدیر عاملی پرسپولیس از مسئولان ورزش عذرخواهی کردم بر این اساس اگر پیشنهاد مدیرعاملی استقلال هم بدهند نظرم همان صحبت های قبلی است.

مشاور عالی سازمان لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس یکسان است بر این اساس مدیر عاملی استقلال هم برایم با مدیر عاملی پرسپولیس تفاوتی نمی کند.

وی درباره انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: به انتخاب وزارت ورزش و جوانان احترام می گذارم همچنین برای رحیمی آرزوی موفقیت می کنم به نظرم رحیمی می تواند در پرسپولیس موفق شود.

ساکت درباره چیدمان اعضای هیات مدیره استقلال تصریح کرد: مشکل مالی مهم ترین مسئله باشگاه استقلال است تعیین اعضای هیات مدیره کار جدی و مشخص می خواهد که به نظرم وزارت ورزش از عهده آن بر می آید.

مشاور عالی سازمان لیگ برتر درباره خصوصی سازی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: زمینه درآمد زایی این ۲ باشگاه در مجلس باید به تصویب برسد مسئولان ورزش باید درآمد زایی پایدار برای این ۲ تیم به وجود آورند.

وی در ادامه اظهار داشت: درآمد زایی مقطعی برای این ۲ باشگاه تا یک زمانی می تواند کارساز باشد مسئولان می توانند از بطن فوتبال درآمد زایی کنند.

ساکت خاطر نشان کرد: خصوصی سازی باشگاه های سرخابی قرار است از طریق عرضه سهام آنها در بورس صورت گیرد معتقدم برای موفقیت این ۲ باشگاه باید مسئولان بستر درآمد زایی از طریق تصویب قوانین لازم فراهم آورند.

انتهای پیام /



ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار