|
|
کدخبر: ۱۶۹۳۷۵

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باتوجه به اینکه استقلال در آستانه فصل نقل و انتقلالات است هنوز هیئت مدیره و مدیرعامل ندارد و فقط فرصت ها را از دست داده و بازیکنان مطرح و تأثیرگذار را نیز از دست می دهد.

محمد خرمگاه درخصوص وضعیت باشگاه استقلال بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: هم اکنون استقلال در بلاتکلیفی به سر می برد و تا هیئت مدیره و مدیرعامل این تیم تعیین نشود همچنان وضعیت آبی پوشان نامشخص و نامعلوم خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: به نظر من تصمیم گیری خادم در مورد تعیین هئیت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس بسیار فکورانه بوده است و امیدوارم که با عقلانیت زیاد هم برای دیگر تیم پرطرفدار پایتخت تصمیم گیری کند.

وی در صدد مشکلات استقلال هم تصریح کرد: به نظر من مشکلات مالی تیم فوتبال استقلال باعثبرهم زدن افکار کادر فنی شد و در نتیجه این روند موجب شد تا این تیم نتایج خوبی را کسب نکند و دستش از جام های آسیا، لیگ و حذفی کوتاه باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: مشکلات مالی تیم استقلال باعثشد که بسیاری از بازیکنان کلیدی و تأثیرگذار تیم استقلال از این تیم جدا شوند و در نتیجه خلاء نبود بازیکن احساس شود.

خرمگاه در مورد اینکه آیا امیر قلعه نویی در تاکتیکی به بن بست رسیده است؟ بیان کرد: من چنین اعتقادی ندارم قلعه نویی از مربیان خوب کشورمان است که در سالهای گذشته شاهد موفقیت ها و کسب بهترین ها از وی بوده ایم امسال هم تیم استقلال علی رغم مشکلات فراوان جزو بهترین ها و مدعیان بوده است ولی در بازی آخر نتیجه ای حاصل نکرد و به پنجمی لیگ برتر بسنده کرد.

وی سپس در مورد ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: هیئت مدیره پرسپولیس از چهره های حقوقی، ورزشی و اقتصادی تشکیل شده است و من با ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس موافقم و امیدوارم مسئولان با تدبیر هیئت مدیره استقلال را تعیین کنند. این خوب است که در هیئت مدیره یک تیم چهره های متفاوتی از شخصیت های ورزشی در راستای موفقیت و از اقتصاد به جهت رفع مشکلات مالی و از بخش حقوق در مسیر حل و فصل نکات قضایی تیم باشیم و بطور قطع آینده یک تیم را از جهات متفاوت تضمین می کند.

پیشکوست فوتبال کشورمان تصریح کرد: به نظر من با تعیین نشدن هیئت مدیره در چنین فرصت هایی حساسی، استقلال فرصت سوزی می کند زیرا در فصل نقل و انتقلات بازیکنان کلیدی را از دست می دهد و با عدم جذب بازیکنان تأثیرگذار، شاهد یک فصل ناکامی دیگر برای استقلال خواهیم بود.

خرمگاه در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون بیشتر تیم ها در حال رایزنی و مذاکره با بازیکنان در آستانه نقل و انتقالات هستند ولی هنوز هئیت مدیره و مدیرعامل تیم استقلال معلوم نشده است؟! معلوم نشده که آیا با قلعه نویی می خواهند کار را ادامه دهند یا نه. برنامه تیم استقلال به چه صورتی در راستای چه اهدافی تنظیم خواهد شد.

من امیدوارم که تیم استقلال بتواند از فرصت نقل و انتقالات استفاده کند و با تعیین کادر مدیریتی و مشخص نمودن سرمربی و به خدمت گرفتن بازیکنان کلیدی و خوب بتواند ضمن موفقیت در لیگ های برتر و حذفی ضمن کسب موفقیت دل هوادارانش را شاد کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار