|
|
کدخبر: ۱۶۹۳۹۷

خبرگزاری تسنیم: باشگاه مارسی فرانسه با انتشار بیانیه ای استخدام مارچلو بیلسا به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم را تایید کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دو هفته پس از انتشار اخباری مبنی بر توافق شفاهی باشگاه مارسی و مارچلو بیلسا، شب گذشته(جمعه) سایت این باشگاه رسماً بیلسا را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. طبق اعلام این باشگاه سرمربی پیشین تیم های ملی آرژانتین، شیلی و تیم باشگاهی اتلتیک بیلبائو قراردادی دو ساله با مارسی بسته و در پایان فصل جاری سفری به فرانسه خواهد داشت تا پای برگه قراردادش را امضا کند.

بیلسای ۵۸ ساله قرار است جانشین خوسه آنیگو شود که پس از اخراج الی بائو در ماه دسامبر به طور موقت هدایت مارسی را برعهده گرفت.

تنها افتخاری که بیلسا به عنوان سرمربی یک تیم باشگاهی کسب کرده در دهه ۹۰ در تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین بود که در آن دهه ۳ بار فاتح لیگ دسته اول آرژانتین شد. وی در رده ملی توانست مدال طلای فوتبال المپیک ۲۰۰۴ را برای تیم ملی آرژانتین به ارمغان بیاورد و همان سال آلبی سلسته را به فینال جام کوپا آمه ریکا برساند.

بیلسا فصل آینده هدایت تیمی را بر عهده می گیرد که در حال حاضر در جدول رده بندی لوشامپیونه ششم است و خطر از دست دادن سهمیه تمام رقابت های اروپایی را به شدت احساس می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار