|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۱۳

نیامده ام فرهنگ فوتبال آلمان یا بایرن را تغییر دهم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی باواریایی ها اعلام کرد با وجود ناکامی بزرگ اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا قصد ندارد سبک و شیوه مربیگری خود را تغییر دهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست بایرن مونیخ برابر رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتقادات فراوانی از پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باواریایی ها شده اما این انتقادات روی او تاثیری نگذاشته و او قصد دارد به تاکتیک ها و تفکرات قبلی اش پایبند بماند.

گواردیولا در این باره گفت: هر تیمی باید طبق ایده های مربی اش بازی کند. اطمینان دارم که این تنها راه حل برای رفع مشکلات موجود است. من به آلمان نیامده ام تا فرهنگ فوتبال این کشور را تغییر دهم و این موضوع در مورد فرهنگ فوتبال بایرن مونیخ هم صدق می کند اما زمانی که به طور روزمره با بازیکنانم حرف می زنم نمی توانم در مورد چیزهایی صحبت کنم که به آنها اعتقاد ندارم.

سرمربی باواریایی ها در خصوص افت اخیر بایرن مونیخ در مقایسه با عملکردی که در نیم فصل نخست داشت، گفت: ما با همین سیستم و با همین بازیکنان در فصل جاری موفقیت های فراوانی کسب کردیم و هنوز یک فینال دیگر(در جام حذفی آلمان) پیش رو داریم. پس از فینال جام حذفی با کارل هاینتس رومنیگه(رئیس باشگاه) و ماتیاس سامر(مدیر ورزشی بایرن مونیخ) صحبت خواهم کرد اما بدانید که حتی اگر به فینال لیگ قهرمانان هم صعود کرده بودیم از همان تاکتیک های قبلی استفاده می کردم.

گواردیولا افزود: بازیکنان من باید به خودشان بگویند که هنوز خوب بازی می کنند. داشتن چنین نگرشی در آستانه یک فینال بسیار مهم است.

گواردیولا درباره بازگشت هولگر باداشتوبر، مدافع آلمانی بایرن مونیخ به تمرینات این تیم پس از یک سال خانه نشینی به دلیل مصدومیت شدید زانو که چهار عمل جراحی روی آن صورت گرفت، عنوان کرد: برای هولگر خوشحالم اما او به زمان نیاز دارد. هولگر باید به تدریج راه خودش را برای رسیدن به تیم پیدا کند. می دانم او برای بایرن مونیخ چه مهره مهمی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار