|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۶۹

هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس

در ادامه هفته سی و هفتم لیگ انگلیس در صورتی که چلسی مقابل نورویچ به برتری برسد می تواند به شکل موقت صدر جدول را در اختیار بگیرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس فردا(یکشنبه) با انجام دو دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در آنها تیم های بالای جدولی آرسنال و چلسی به میدان می روند.

آرسنال از ساعت ۱۷ به وقت تهران در ورزشگاه امارات میزبان وست برومویچ است. توپچی ها با ۷۳ امتیاز رتبه چهارم جدول را در اختیار دارند که پیروزی اورتون در دیدار امروزش مقابل منچسترسیتی نمی تواند آن را به مخاطره بیندازد. پیروزی در دیدار با وست بروم هم می تواند این تیم را ۷۶ امتیازی کرده و باز هم به کسب رتبه بالاتر امیدوار کند.

وست بروم هم که با ۳۶ امتیاز پانزدهم است برای رهایی از منطقه سقوط باید در دو دیدار باقی مانده امتیازگیری کند. آنها در صورت پیروزی یا تساوی مقابل آرسنال می توانند به ماندن خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهند.

در دیگر دیدار چلسی در استمفورد بریج میزبان نورویچ سیتی است. چلسی اکنون با ۷۸ امتیاز رده دوم جدول را در اختیار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار می تواند حداقل به مدت یک روز به صدر جدول انگلیس بازگردد. عدم امتیاز گیری لیورپول در خانه کریستال پالاس می تواند به ادامه صدرنشینی چلسی در لیگ برتر تداوم ببخشد.

نورویچ ۳۲ امتیازی که در رده هجدهم قرار دارد هم بدون شک به آب و آتش خواهد زد تا بتواند از چلسی حداقل یک امتیاز بگیرد. درست است که تساوی یا شکست دادن چلسی در خانه اش بسیار سخت است اما دو هفته پیش ساندرلند قعرنشین ثابت کرد این تیم در استمفورد بریج هم شکست ناپذیر نیست.

برنامه کامل به شرح زیر است:

ساعت ۱۷

آرسنال - وست برومویچ

ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه

چلسی - نورویچ سیتی

گفتنی است آخرین دیدار هفته سی و هفتم لیگ انگلیس هم دوشنبه شب و از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران بین تیم های کریستال پالاس و لیورپول برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار