|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۱۷

از چند روز دیگر کارمان را در نقل و انتقالات آغاز می کنیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: اگر عبدالله ویسی صلاح بداند شاید بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده برای مذاکره به باشگاه دعوت شوند.

علی پورکیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان و اینکه از چه زمانی کار خود را برای نقل و انتقالات آغاز می کند، گفت: قرار است در چند روز آینده عبدالله ویسی به باشگاه بیاید تا برنامه های خوبی برای سال آینده مشخص شود.

وی در مورد جدایی ۱۴ بازیکن از استقلال خوزستان اظهار داشت: ما اعلام کردیم بازیکنانی که قرارداد یک ساله داشتند در لیست جدید تیم برای سال آینده حضور ندارند. همچنین با ۴-۵ بازیکن نیز فسخ قرارداد کردیم که نام آنها در سایت باشگاه اعلام شده و جمعا تعداد این نفرات ۱۳ الی ۱۴ نفر می باشد.

پورکیانی در مورد اینکه شاهرخ شمس با این تیم قرارداد ۳ ساله دارد اما نام او در لیست مازاد باشگاه استقلال خوزستان در رسانه ها منتشر شده است، خاطر نشان کرد: رباط صلیبی پای این بازیکن دچار پارگی شده است. او با ما قرارداد ۳ ساله دارد و منتظر هستیم تا بهبودی خود را بازیابد و بتواند در تیم حاضر شود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که اگر ۱۴ بازیکن از این تیم جدا شوند آیا می توانند لیست خود را کامل کنند، خاطر نشان کرد: ما می توانیم ۶ بازیکن لیگ برتری جذب کنیم و در کنار آن اجازه جذب ۳ بازیکن خارجی داریم. همچنین می توانیم ۳ بازیکن آزاد را به تیم اضافه کنیم. ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال، ۱۸ بازیکن بزرگسال و ۷ بازیکن رده سنی امید و جوانان می توانند در لیست تیم حاضر شوند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که ایا با سهراب بختیاری زاده، حسین کعبی و عادل کلاه کج که قرارداد یکساله داشتند تمدید نمی کنند، تأکید کرد: البته ما اعلام کردیم با افرادی که قرارداد یک ساله دارند سال آینده تمدید نمی کنیم اما اگر باز هم عبدالله ویسی صلاح بداند برخی از این نفرات را به باشگاه دعوت می کنیم و با آنها برای سال بعد صحبت خواهیم کرد.

پورکیانی در مورد وضعیت بازیکنان خارجی استقلال خوزستان یادآور شد: کولی بالی و ترائوره با ما قرارداد ۳ ساله دارند و آنها سال اینده در تیم حاضر هستند اما کاروالیو دارای قرارداد یک ساله بود و باید در مورد او عبدالله ویسی تصمیم بگیرد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار