|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۳۶

برخی افراد می خواهند قهرمانی فولاد را کمرنگ کنند

بازیکن تیم ملی گفت: تاکنون با مسئولان پرسپولیس صحبتی نکرده ام و پیشنهادی داده نشده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، مهرداد جماعتی پس از بازگشت تیم ملی از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: همه چیز فراهم بود و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. تا حدودی به آمادگی لازم دست یافتیم تا در جام جهانی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی یادآور شد: ۴ بازی دوستانه انجام دادیم که می تواند به تیم ملی کمک کند و در جام جهانی مثمر ثمر باشد.

مدافع تیم ملی در مورد اینکه اگر احسان حاج صفی به مسابقات جام جهانی نمی رسید احتمال حضور او در این رقابت ها افزایش می یافت، گفت: به هر حال نظر کی روش است و او تصمیم می گیرد اما اگر حاج صفی هم حضور داشته باشد فکر می کنم سرمربی تیم ملی از او به عنوان مدافع سمت چپ استفاده نکند بلکه به عنوان هافبک دفاعی از او استفاده کند.

بازیکن تیم فوتبال فولاد در خصوص خبری مبنی بر جعل کارت پایان خدمت که اخیرا عنوان شده است و برخی بازیکنان این تیم در این مسئله نامشان برده شده، گفت: من هم یک مسائلی شنیده ام اما فکر نکنم صحت داشته باشد. به هر حال افرادی قصد دارند قهرمانی فولاد را کمرنگ کنند.

وی در مورد اینکه آیا در فولاد خواهد ماند یا خیر، گفت: باید به باشگاه بروم و با مسئولان صحبت کنم و در این باره تصمیم بگیریم.

جماعتی در مورد رویارویی فولاد با السد و بازیکنانی چون رائول و تاباتا یادآور شد: السد تیم خوبی است و بازی های این تیم مقابل سپاهان را دیدیم. امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم و راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شویم.

وی در مورد اینکه گفته می شود پیشنهادی از پرسپولیس دارد، عنوان کرد: باید ببینیم چه می شود. فعلا که صحبتی نکرده ایم و پیشنهادی داده نشده است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار