|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۵۰

از لحاظ امکانات مشکلاتی داشتیم

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم ثمره اردوی آفریقای جنوبی را در جام جهانی ببینیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، کریم انصاری فرد پس از بازگشت تیم ملی ایران از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود. تمرینات سنگینی داشتیم و شرایط مان بسیار خوب بود. امیدوارم در جام جهانی این اردو مثمر ثمر باشد و بتوانیم با آمادگی بیشتری در این مسابقات حاضر شویم.

وی در مورد شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: در ۲-۳ روز ابتدایی بازیکنانمان تکمیل نبودند اما خدا را شکر تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی موفق باشیم.

مهاجم تیم ملی در مورد گلزنی اش در دیدارهای دوستانه و اینکه شانسی برای حضورش در جام جهانی قائل است، گفت: شرایط خیلی سخت است همه تلاش می کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

انصاری فرد در مورد دیدارهای دوستانه تصریح کرد: ما با تیم های خوب آفریقای جنوبی بازی کردیم و آمادگی خوبی هم به دست آوردیم که امیدوارم این بازی ها در آینده بیشتر هم شود.

وی در مورد اردوی اتریش تصریح کرد: صد در صد در آنجا شرایط سخت تر است. هر چه بازی های دوستانه بیشتر شود تیم ملی هماهنگ تر خواهد بود که امیدوارم این مسئله عملی شود.

انصاری فرد در مورد امکانات تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی خاطرنشان کرد: از لحاظ آب و هوایی مشکل خاصی وجود نداشت اما از لحاظ امکانات لباس همانند گذشته مشکلاتی داشتیم که امیدوارم این مسائل برطرف شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار