|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۵۱

امیدوارم بتوانم در جام جهانی بازی کنم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه چیز اردوی آفریقای جنوبی خوب بود اما مشکل البسه تیم ملی دیگر از گفتن گذشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، کریم انصاری فرد پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. تمرینات فشرده بود و روی کارهای بدنی تمرکز کرده بودیم.

وی افزود: ما در دو سه روز اول با توجه به اینکه ترکیب نفرات کامل نبود تمرینات کاملی را پشت سر نگذاشتیم اما بعد از آن شرایط تمرینات بسیار خوب شد. امیدوارم بتوانیم بهره برداری خوبی را از این اردو برای جام جهانی داشته و موفق شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال درباره امکان حضورش در جام جهانی تأکید کرد: کار دشواری پیش رو خواهم داشت اما امیدوارم بتوانم در جام جهانی بازی کنم. در نهایت هرچه خدا بخواهد اتفاق می افتد و امیدوارم هرچه هست خیر باشد.

انصاری فرد درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هم یادآور شد: بازی های خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تیم های باشگاهی سطح بالای آفریقای جنوبی بازی کردیم. هم با تیم اول لیگ آفریقای جنوبی هم و با تیم چهارم این کشور روبرو شدیم. این دیدارهای تدارکاتی صددرصد کمک خواهد کرد تا برای جام جهانی به شرایط ایده آل برسیم.

وی هم از جمله بازیکنانی بود که به انتقاد از شرایط البسه تیم ملی پرداخت و تأکید کرد: همه چیز اردو خوب بود اما مشکلات البسه تیم ملی دیگر از گفتن گذشته است.

انصاری فرد سؤال در مورد تیم فصل آینده اش را بی پاسخ گذاشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار