|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۵۸

امیدوارم در بازی برگشت فولاد با السد نیازی به حضور ملی پوشان نباشد

دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: اردوی بسیار خوبی در آفریقای خوبی داشتیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، سوشا مکانی در مورد اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: از روز اول که اردوی تیم ملی آغاز شد تیم کامل نبود و خود من به دلیل اجازه کارلوس کی روش برای همراهی تیمم در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستم از ابتدای اردو حضور پیدا کنم اما هر چه زمان گذشت با اضافه شدن بازیکنان تیم کامل تر شد و وضعیت بهتری پیدا کردیم.

وی افزود: البته لژیونرها در اردو حضور نداشتند، فکر می کنم بازدهی این اردو بسیار مثبت بود و انجام کارهای تاکتیکی با حضور نفرات زیادی که در اردو بودند باعثشد تا کادر فنی به چیزهایی که در نظر داشت برسد.

مکانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد نارضایتی کی روش از لباس های تیم ملی خاطر نشان کرد: این لباس ها مشکلی بود که از نزدیک حس کردیم. کارلوس کی روش بی دلیل و بدون منطق حرفی را بیان نمی کند. او حق داشت از این مسئله ناراضی باشد و منظورش به گرمکن های تیم ملی بود. به نظر کی روش تیم ملی نمی توانست در یک مدت طولانی با یک دست گرمکن به این اردو برود. شاید این مسئله در باشگاه حل شده باشد اما تیم ملی که قرار است به جام جهانی برود و از حیثیت کشور دفاع کند نیاز به امکانات بیشتری دارد.

دروازه بان فولاد خوزستان در مورد اینکه تیمش را در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا همراهی می کند، یادآور شد: فکر می کنم فردا یا پس فردا همراه تیم به قطر سفر کنیم. توافقات در این مورد حاصل شده و امیدوارم در دیدار نفت نتیجه ای بگیریم که دیگر به حضورمان در دیدار برگشت نیازی نباشد.

مکانی در مورد اینکه از اردوی بعدی علیرضا حقیقی و دانیال داوری اضافه می شوند، عنوان کرد: من به عنوان بازیکن نمی توانم در مورد عملکرد خودم نظر بدهم و حضور من در اردوی بعدی تیم ملی به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. در آفریقا اردوی خوبی داشتیم و اگر بازیکنی عملکرد خوبی داشته باشد کی روش او را تحت نظر دارد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار