|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۶۰

حرف رحیمی حرف است

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: لباس های تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی در حد و اندازه تیم ملی نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، محمدرضا خلعتبری پس از بازگشت تیم ملی از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: اردوی سخت و تمرینات خوبی داشتیم. فکر می کنم بهترین اردویی بود که می توانستیم برگزار کنیم. از لحاظ آب و هوا شرایط فوق العاده ای وجود داشت.

وی در مورد امکانات تیم ملی در این اردو تصریح کرد: مشکل خاصی از لحاظ آب و هوایی و امکانات آنجا نداشتیم. خدا را شکر همه چیز خوب بود. زمین، هتل و آب وهوا شرایط خوبی داشت اما از لحاظ لباس خیلی وقت است که مشکل داریم. متاسفانه ما یک دست لباس بیشتر نداشتیم که به هیچ عنوان در حد و اندازه تیم ملی نیست. می توانست بهتر از این باشد. امیدوارم مسئولان فدراسیون با درایتی که دارند این مسئله را حل کنند.

بازیکن تیم ملی در مورد اینکه در دو بازی دوستانه تیم ملی عملکرد خوبی داشته، تصریح کرد: ما ۴ بازی دوستانه انجام دادیم که هر چه این بازی ها بیشتر باشد می توانیم با یکدیگر هماهنگ تر شویم. مهم گلزنی من نیست بلکه فشار و هماهنگی است که بین بازیکنان به وجود می آید. متاسفانه در بازی سوم شکست خوردیم اما در هر حال ما تمام تلاش خود را انجام دادیم. با تمام وجود تمرین کردیم تا از لحاظ بدنی و جسمی شرایط بهتری به دست آوریم.

خلعتبری در مورد شرایط پرسپولیس تصریح کرد: شنیده ام که علیرضا رحیمی به تازگی مدیرعامل باشگاه شده است من با پرسپولیس قرارداد دارم و فقط مشکلم بحثپول عجمان است که امیدوارم این مسئله حل شود. خیلی پول طلب دارند که اعلام کردند این پول پرداخت می شود اما تاکنون این امر صورت نگرفته است.

وی افزود: از اینکه مدیری مثل رحیمی سرکار آمده است خوشحالم. قول او قول است وحرفش حرف. مطمئن هستم اگر حرفی می زند آن را عملی خواهد کرد. امیدوارم که مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار