|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۶۸

رحیمی یکی از راستگوترین مدیران است

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال گفت: اردوی آفریقای جنوبی یکی از بهترین تجربیات آماده سازی ما بود و تنها مشکل البسه داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، سید جلال حسینی پس از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی گفت: این یکی از بهترین اردوهایی بود که تا به حال رفته بودیم. شرایط اردو بیشتر بدنسازی بود و به خوبی آماده شدیم.

وی افزود: اکنون که به ایران آمدیم، ۴-۵ روز استراحت داریم و بعد قرار است بازیکنانی که دعوت می شوند به اردوی اتریش بروند.

حسینی درباره شرایط اردو و بحثآلودگی و مشکل البسه تاکید کرد: آلودگی را نمی دانم اما امکانات عالی بود. ۱۵ - ۱۶ روزی که آنجا بودیم همین یکدست لباس را می پوشیدیم و می شستیم و مشکل عمده ما لباس بود.

وی درباره رضایت سرمربی تیم ملی از اردو گفت: این را باید از کی روش سوال کنید. ما بازیکنان شرایط سختی داشتیم که آن را پشت سرگذاشتیم.

حسینی در مورد دیدارهای تدارکاتی عنوان کرد: هر دیدار شرایط خودش را دارد. در میان بازی ها، دو تیم فوق العاده برای ما حریفان سختی بودند اما این بازی ها به ما خیلی کمک کرد.

وی در مورد اینکه کفاشیان گفته با تیم های قطری به توافق رسیده، خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی امکان ندارد. اولین تیم و اولویتم پرسپولیس است و ابتدا با آنها صحبت می کنم. الان هم یک مدیر عامل خوب آمده که با او کار کردم. رحیمی یکی از راستگوترین مدیران است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار