|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۷۸

تنیس رو میز قهرمانی جهان - ژاپن

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با شکست مقابل اسلوواکی از صعود به دسته اول جهان بازماند.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران که توانسته بود در دسته دو جهان به مرحله حذفی صعود کند، امروز مقابل اسلوواکی به میدان رفت که با شکست در این دیدار از دور رقابت ها کنار رفت و نتوانست به دسته یک راه یابد.

تیم ملی کشورمان با رنکینگ ۳۳ جهان که با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و افشین نوروزی مقابل اسلوواکی صف آرایی کرده بود، مقابل این تیم با رنکینگ ۲۸ شکست خورد و حذف شد.

توماس کینات، نفر اول اسلوواکی که در اولین بازی به مصاف نوشاد عالمیان ستاره تنیس روی میز کشورمان رفت و موفق شد ۳ بر یک به برتری برسد.

در دومین بازی نیما عالمیان به مصاف لوبومیر پیستج نفر دوم اسلوواکی رفت و با وجود انجام بازی نزدیک نتوانست بر این حریف غلبه کرده و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا ایران ۲ بر صفر عقب بیفتد.

مسابقه سوم بین افشین نوروزی و پیتر سردا برگزار شد. نوروزی که این روزها در اوج قرار دارد موفق شد این حریف را ۳ بر صفر شکست دهد و امیدهای ایران برای ادامه کار را زنده کند، اما نوشاد عالمیان در یک بازی ضعیف مقابل حریفی که ۷۰ پله از او در رنکینگ پایین تر بود ۳ بر صفر مغلوب شد تا رویای رسیدن تنیس روی میز ایران به دسته یک جهان محقق نشود.

نتیجه کامل مسابقه به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان(۶۰) یک - توماس کینات(۱۰۲) ۳

(۵-۱۱،۵-۱۱،۱۱-۵،۹-۱۱)

نیما عالمیان(۲۲۹) ۲ - لوبومیر پیستج(۱۳۶) ۳

(۱۲-۱۰،۵-۱۱،۱۱-۳،۱۲-۱۴،۷-۱۱)

افشین نوروزی(۲۵۳) ۳ - پیتر سردا(۲۰۲) صفر

(۱۱-۸،۱۱-۴،۱۱-۹)

نوشاد عالمیان(۶۰) صفر - لوبومیر پیستج(۱۳۶) ۳

(۲-۱۱،۸-۱۱،۱۱ - صفر)

اعداد داخل پرانتز رنکینگ بازیکنان است.

تیم ملی بانوان کشورمان هم در دسته سوم جهان مقابل مکزیک شکست خورد و از رسیدن به دسته دوم بازماند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار