|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۲۲

ملی پوشان از هفته آینده در آکادمی ملی تمرین خواهند کرد

مربی تیم ملی کاراته گفت: اردوی تیم ملی کاراته همچنان در سالن شهید کبکانیان تهران پیگیری می شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی کاراته در حالی این روزها برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون پیگیری می شود که مسئولان فدراسیون کاراته و ملی پوشان در بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوهای تیم ملی در سالن شهید کبکانیان از آنها درخواست کردند تا برای بهتر برگزار شدن اردوهای تیم ملی شرایطی را مهیا کنند که ادامه تمرینات کاراته کاها در آکادمی ملی المپیک پیگیری شود.

رئیس کمیته ملی المپیک نیز بلافاصله با این موضوع موافقت کرد و ملی پوشان قرار بود از امروز(شنبه) تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کنند.

حسین روحانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد برگزار نشدن اردوی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک گفت: در بازدیدی که مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته داشتند مسئولان فدراسیون و نمایندگان تیم ملی از آنها درخواست کردند که اردوی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک برگزار شود. البته رئیس کمیته ملی المپیک نیز با این موضوع موافقت کرد و قرار بود از امروز تمرینات در آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه تیم ملی تکواندو و کشتی در آکادمی ملی المپیک حضور دارند و تداخلی که در این میان پیش آماده ما ناچاریم همچنان تمریناتمان را در سالن شهید کبکانیان پیگیری کنیم.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که آیا زمان برگزاری اردوی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک مشخص شده است یا خیر، گفت: تا هفته آینده شنبه تمرینات ما در سالن شهید کبکانیان پیگیری می شود و پس از آن به احتمال فراوان تمرینات در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در حال حاضر ۲۰ کاراته کا در اردوی آمادگی حضور دارند که با برگزاری انتخابی دوم تعداد آنها تقلیل پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار