|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۷۸

موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا سخت است

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی تکواندو گفت: امیدوارم در قهرمانی آسیا ضمن کسب عنوانی درخور شأن تکواندوی ایران به آمادگی مطلوبی نیز برای حضور در بازی های آسیایی برسیم.

مهدی بی باک در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: از ۵ اردیبهشت به مدت ۳ روز در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود حاضر می شویم و امیدوارم تک تک نفرات اعزامی در این میدان به مدال برسند. در کنار موفقیت در این مسابقات به فکر کسب آمادگی هر چه بهتر و بیشتر برای بازی های آسیایی هم هستیم.

وی ادامه داد: در دوره قبلی رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ویتنام برگزار شد موفق شدیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم و در این دوره نیز تمام تلاش مان این است که به بهترین نتیجه برسیم، البته همان طور که می دانید قدرت های تکواندوی دنیا در این قاره هستند و به همین دلیل موفقیت در قهرمانی آسیا بسیار سخت است.

مربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: تمرینات تیم به خوبی پیش می رود و نفرات از لحاظ روحی و آمادگی جسمانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. تمام تلاش مان این است که بهترین فضا را برای تمرینات فراهم کنیم. تیم بعد از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مسابقات چین و منچستر نیز که دارای سهمیه نیز هستند، حاضر خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار