|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۸۹

در سایپا تقریباً به چیزی که می خواستم رسیدم

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد در صورت بازگشت دوباره به فوتبال اصفهان تنها در تیم ذوب آهن بازی خواهد کرد.

محمدباقر صادقی در خصوص عملکردش در تیم سایپا به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: فصل گذشته در سایپا شروعی دوباره داشتم و بازی های خوبی انجام دادم. متأسفانه در دو فصل قبل از آن در تیم سپاهان شرایط مناسبی نداشتم و از روزهای خوب خود دور شده بودم اما سال گذشته توانستم در سایپا به طور تقریبی به چیزی که می خواستم برسم.

وی با بیان اینکه «از عملکرد خود در تیم سایپا رضایت نسبی دارم، چون در بازی های زیادی توانستم دروازه ام را بسته نگه دارم»، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه سایپا باشگاهی بدون حاشیه است و شرایطش در جدول همیشه به گونه ای است که شانس گرفتن سهمیه یا قهرمانی ندارد، متأسفانه در رسانه ها کمتر به عملکرد من و سایر بازیکنان پرداخته شد.

دروازه بان تیم فوتبال سایپا در خصوص آینده اش در این تیم گفت: من در سایپا آرامش لازم را داشتم اما باید ببینم شرایط چطور پیش می رود و چه مذاکراتی در آینده صورت خواهد گرفت. باشگاه سایپا از نظر ساختاری خیلی منظم است و برای من در این تیم شرایط خوبی برقرار بود و از آرامش مناسبی برخوردار بودم.

صادقی احتمال بازگشتش به تیم سپاهان را رد نکرد و گفت: هر دو تیم اصفهانی با من صحبت هایی داشته اند اما باید بگویم اگر بخواهم به اصفهان برگردم در ذوب آهن بازی خواهم کرد. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و همانطور که گفتم باید در انتظار روزهای آینده بنشینیم.

وی از تمایل خود برای بازی در فوتبال اروپا یاد کرد و گفت: خیلی دوست دارم که بتوانم فوتبالم را در کشورهای اروپایی دنبال کنم. متأسفانه من برخی مواقع مصدومیت هایی داشته ام که مرا از اهدافم دور کرده است. برای مثال زمانی که با سن و سال کم به تیم ملی دعوت شدم رباط صلیبی ام پاره شد و مرا از تیم ملی دور کرد اما خوشبختانه برگشتم تا بتوانم شایستگی های خود را اثبات کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار