|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۳۱

حرمت قلعه نویی و دایی باید حفظ شود،

امیررضا خادم نماینده وزیر ورزش در امر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کار مذاکره با چند حامی مالی با ارقام مناسب برای استقلال در جریان است و این موضوع این هفته قطعی خواهد شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،امیررضا خادم در مورد آخرین وضع حامیان مالی استقلال گفت: مانند باشگاه پرسپولیس با دقت و حساسیت لازم در حال مذاکره با افراد و شرکتهایی که پیشنهادات مالی خود را برای استقلال مطرح کرده اند هستیم و تاکنون با برخی از انها به نتایج خوبی رسیده ایم که این هفته کار را تمام خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد هیات مدیره استقلال و ترکیب اعضای آن گفت: همزمان با موضوع انتخاب حامی مالی برای باشگاه، بحثهیات مدیره هم در حال بررسی است و بزودی بعد از تایید کمیته ای با حضور مسئولان وزارتخانه، اسامی هیات مدیره جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

خادم در پاسخ به این سوال که این روزها اسامی مختلفی برای ترکیب هیات مدیره آینده استقلال نظیر امیدوار رضایی، واعظ آشتیانی، غریب، ساکت و فتح الله زاده از سوی رسانه ها مطرح میشود گفت: همه این افراد و گزینه های دیگری نیز مطرح هستند و انشاالله این هفته بعد از تایید نهایی به مردم و رسانه ها معرفی خواهند شد ولی همین جا تاکید میکنم وزارتخانه فقط در بحثهیات مدیره نظر دارد و انتخاب مدیر عامل بر عهده هیات مدیره جدید استقلال خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد ماندن یا رفتن امیر قلعه نویی سرمربی استقلال گفت: هم در مورد دایی و هم قلعه نویی باید حرمت ها نگه داشته شود چرا که این مربیان بزرگ زحمات زیادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال کشیده اند و من شخصا مایلم هر دو کارشان را ادامه دهند. وی در مورد ادامه فعالیت قلعه نویی تاکید کرد: در این مورد وزارتخانه ورود نمی کند و تصمیم بر عهده هیات مدیره و مدیر عامل آینده استقلال خواهد بود.

خادم درباره قرارداد مالی سال آینده انصاری با باشگاه استقلال که شنیده شده بخشی از ان را فتح الله زاده هزینه کرده است گفت: در این مورد انصاری با مدیر عامل استقلال قرارداد بسته است که با توجه به هزینه شدن مبالغی جلوتر از موعد قرارداد، ما این موضوع را با انصاری در میان گذاشتیم و ایشان اعلام کردند من همواره از استقلال حمایت کرده ام و علاقمند این تیم هستم ولی ترجیح می دهم در ادامه با توجه به پیشنهادات حامیان مالی دیگر، در کنار این تیم نباشم و قرارداد من مشکلی را برای استقلال و حامی مالی آینده این تیم ایجاد نخواهد کرد. خادم با تشکر از انصاری و هدایتی برای سرمایه گذاری در فوتبال گفت: قطعا این همراهی ها برای ورزش خوب بوده و من شخصا تشکر میکنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار