|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۴۱

اسپانسر پرسپولیس و استقلال را معرفی می کنم

خبرگزاری تسنیم: معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد بدهی های این باشگاه تصمیمی می گیرد نه اسپانسر.

امیررضا خادم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد گمانه زنی هایی که در خصوص نام اسپانسر های پرسپولیس و استقلال مطرح می شود، گفت: فکر نمی کردم این موضوع مهم باشد اما باید بگویم برای اسپانسری این ۲ باشگاه توافقاتی حاصل شده و به زودی اسپانسر ۲ باشگاه را معرفی می کنم. صحبت های دیگری هم مد نظر دارم که آنها را هم خواهم گفت.

وی در خصوص اینکه آیا اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال فردا مشخص می شوند، اظهار داشت: قرار است در این هفته جمع بندی خود را در مورد هیئت مدیره استقلال اعلام کنم اما مدیرعامل را اعضای هیئت مدیره انتخاب می کنند نه من.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر باشگاه پرسپولیس ۴۳ میلیارد هزینه کرده؛ گفت: بحثاسپانسر و هزینه با هم فرق می کند. قرار است اسپانسر فعالیت های اقتصادی را انجام دهد و هرگونه تصمیم گیری در مورد چگونگی هزینه، پرداخت بدهی ها و… بر عهده هیئت مدیره است و به نوعی هیئت مدیره در مورد بدهی ها تصمیم می گیرد. اسپانسر مانند گذشته در بحثپیراهن ورود می کند اما این بار کمی وسیع تر.

همچنین خادم در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در مورد آخرین وضع حامیان مالی استقلال گفت: مانند باشگاه پرسپولیس با دقت و حساسیت لازم در حال مذاکره با افراد و شرکت هایی که پیشنهادات مالی خود را برای استقلال مطرح کرده اند هستیم و تاکنون با برخی از آنها به نتایج خوبی رسیده ایم که این هفته کار را تمام خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد هیئت مدیره استقلال و ترکیب اعضای آن اظهار داشت: همزمان با موضوع انتخاب حامی مالی برای باشگاه، بحثهیئت مدیره هم در حال بررسی است و به زودی بعد از تایید کمیته ای با حضور مسئولان وزارتخانه، اسامی هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

خادم در پاسخ به این سئوال که این روزها اسامی مختلفی برای ترکیب هیئت مدیره آینده استقلال نظیر امیدوار رضایی، واعظ آشتیانی، قریب، ساکت و فتح الله زاده از سوی رسانه ها مطرح می شود عنوان کرد: همه این افراد و گزینه های دیگری نیز مطرح هستند و انشاالله این هفته بعد از تایید نهایی به مردم و رسانه ها معرفی خواهند شد ولی همین جا تاکید می کنم وزارتخانه فقط در بحثهیئت مدیره نظر دارد و انتخاب مدیرعامل بر عهده هیئت مدیره جدید استقلال خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد ماندن یا رفتن امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تاکید کرد: هم در مورد آقای دایی و هم آقای قلعه نویی باید حرمت ها نگه داشته شود چرا که این مربیان بزرگ زحمات زیادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال کشیده اند و من شخصاً مایلم هر دو کارشان را ادامه دهند.

وی در مورد ادامه فعالیت قلعه نویی گفت: در این مورد وزارتخانه ورود نمی کند و تصمیم بر عهده هیئت مدیره و مدیر عامل آینده استقلال خواهد بود.

خادم درباره قرارداد مالی سال آینده انصاری با باشگاه استقلال که شنیده شده بخشی از آن را فتح الله زاده هزینه کرده است گفت: در این مورد آقای انصاری با مدیر عامل استقلال قرارداد بسته است که با توجه به هزینه شدن مبالغی جلوتر از موعد قرارداد، ما این موضوع را با انصاری در میان گذاشتیم و ایشان اعلام کردند من همواره از استقلال حمایت کرده ایم و علاقمند این تیم هستم ولی ترجیح می دهم در ادامه با توجه به پیشنهادات حامیان مالی دیگر، در کنار این تیم نباشم و قرارداد من مشکلی را برای استقلال و حامی مالی آینده این تیم ایجاد نخواهد کرد.

خادم با تشکر از انصاری و هدایتی برای سرمایه گذاری در ورزش و فوتبال گفت: قطعا این همراهی ها برای ورزش خوب بوده و من شخصا تشکر می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار