|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۹۱

برای مهار مسی همه تلاش خود را می کنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: دیدارهای دوستانه ای که برگزار کردیم به آشنایی ما از تیم های آفریقایی کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، هاشم بیک زاده پس از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: اردوی خوبی بود و چند بازی دوستانه برگزار کردیم که برای آمادگی ما در جام جهانی کمک می کند.

وی ادامه داد: نتیجه در بازی های دوستانه اهمیتی ندارد ما دوران بدن سازی خود را سپری کردیم و صبح و بعدازظهر تمرینات خوبی را انجام دادیم و به آمادگی نسبی رسیدیم که امیدوارم در اردوی بعدی که در اتریش پیش رو داریم قوی تر و بهتر شویم.

بازیکن تیم ملی در خصوص اینکه آیا بازی های دوستانه با تیم های آفریقای جنوبی به آشنایی بازیکنان کمک کرد یا خیر تاکید کرد: صددرصد اینگونه بوده است و اگرنه کی روش این بازی ها را انتخاب نمی کرد عملکرد و نحوه بازی این تیم ها و همچنین قدرت بدنی آنها شبیه نیجریه است که می تواند این موضوع به ما کمک کند.

بیک زاده در مورد اینکه آیا این اردو به آن کمک کرد که بتواند مسی را مهار کند، گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

وی در مورد اینکه کی روش روی او حساب ویژه ای باز کرده و امید دارد که در برزیل حضور یابد، تاکید کرد: اینگونه نیست کی روش به همه بازیکنان توجه دارد هر کسی که تلاش و زحمت بیشتری بکشد راهی جام جهانی می شود.

بیک زاده در مورد مصاحبه ای که استاد اسدی انجام داده و او را شبیه خود دانسته گفت: به هر حال او هم نظر خود را داده و احترام برایش قائلیم.

بازیکن تیم ملی در خصوص وضعیت فصل آینده خود عنوان کرد: من بازیکن آزاد هستم و فعلا نمی خواهم در این باره صحبت کنم تمرکزم هم اکنون روی تیم ملی است.

وی در مورد اینکه آیا حضورش در استقلال به بقای قلعه نویی ربط دارد یا خیر، گفت: خیر. ربطی به این موضوع ندارد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار