|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۹۴

خودجوش آفریقا نرفتم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی های دوستانه تیم ملی در آفریقای جنوبی شبیه سازی بازی با نیجریه بود.

به گزارشخبرگزاری فارس، رحمان احمدی پس از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی در فرودگاه در جمع خبرنگاران گفت: ما از روز اول در اردو نبودیم. با این حال تمرینات بسیار پرفشار و خوبی در اردو برگزار شد و بازی های دوستانه ای هم داشتیم و در مجموع اردوی خوب و مفیدی بود.

وی در مورد اینکه کی روش به هدفش رسید یا نه، گفت: ما بازی دوستانه داشتیم که حریفانمان فیزیکی بازی می کردند و این بازی ها به درد تیم ملی خورد و بسیار مفید بود. این مسابقات بازی شبیه سازی با نیجریه بود.

دروازه بان سپاهان در مورد اینکه به طور خودجوش و بدون اطلاع باشگاه راهی اردوی تیم ملی شده است، گفت: من اصلا خودجوش نرفتم و حضورم در اردوی تیم ملی کاملا هماهنگ شده با مدیریت و کادر فنی باشگاه بود. من با آنها جلسه داشتم و سپس راهی اردو شدم.

احمدی در مورد اینکه گفته می شود با فریاد زدن گذرنامه خود را از باشگاه گرفته است، گفت: اصلا چنین چیزی امکان ندارد مگر کوچه و بازار است؟ من نبودم و از قول من یک مصاحبه دروغین هم منتشر کردند. که در این چند روز از طریق قانونی این مسئله را پیگیری می کنم. من کاملا دوستانه و با توافق باشگاه به اردوی تیم ملی رفتم و نامه فدراسیون هم موجود است.

وی در مورد اینکه تصور می کند در فهرست نهایی تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد یا خیر، گفت: باید صبر کنیم ابتدا ببینیم در فهرستی که پنجشنبه منتشر می شود چه اسامی وجود دارد.

احمدی درباره اینکه فصل آینده در سپاهان می ماند، گفت: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار