|
|
کدخبر: ۱۶۹۹۰۲

مربی بزرگ حرف کوچک نمی زند

مدافع تیم فوتبال گفت: لباس های تیم ملی ملی در اردوی آفریقای جنوبی افتضاح بود.

به گزارشخبرگزاری فارس، امیرحسین صادقی پس از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: اردوی خوبی بود و فشار بدنی مناسبی در این اردو حاکم بود. دو هفته تمرین بدنسازی خوبی انجام دادیم و ۴ بازی دوستانه مفید هم برگزار کردیم که البته به این بازی ها توجه زیادی نبود و بیشتر روی فشار بدنی و تمریناتی که صبح و بعداز ظهر انجام می دادیم تمرکز وجود داشت.

وی ادامه داد: فکر می کنم به شرایط ایده آلی که سرمربی مدنظرش بود دست یافتیم و امیدوارم در اردوی آینده بتوانیم آمادگی و هماهنگی بهتری پیدا کنیم.

مدافع تیم ملی در مورد برگزاری بازی های دوستانه با ۴ تیم آفریقای جنوبی و آیا بازی با این تیم ها به شناخت بازیکنان کمک کرده یا خیر، تاکید کرد: بله همه تیم هایی که با آنها بازی کردیم آفریقایی بودند و فکر می کنم در اتریش هم دو بازی با تیم های آفریقایی داریم. از شرایط بدنی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و حالا کارهای تاکتیکی باقی می ماند که در اردوی اتریش دنبال خواهد شد.

صادقی در مورد وضعیت لباس های تیم ملی با خنده عنوان کرد: صد در صد وقتی مربی بزرگ صحبتی می کند درست بوده. هیچ مربی بزرگی صحبت کوچکی انجام نمی دهد وقتی سرمربی حرف می زند یعنی حرف همه بازیکنان است و واقعیت دارد. بهتر است دیگر ما در این باره صحبت نکنیم. فقط می توانم بگویم که لباس ها افتضاح بود.

وی در مورد شرایط آب و هوایی و آلودگی ای که عنوان شده بود، گفت: اصلا اینگونه نبود و شرایط خوبی را در آفریقای جنوبی سپری کردیم.

مدافع تیم ملی در مورد اینکه صحبت هایی در خصوص خداحافظی او از استقلال مطرح شده، گفت: من بازیکن استقلال هستم. زمانی که آدم از کشورش دور می شود اینگونه صحبت ها زیاد مطرح می شود. من به هیچ عنوان خداحافظی نکردم. ۱۲ سال در استقلال بزرگ شده ام و همین طوری از این تیم نمی روم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار