|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۲۷

امروز اولین گام را برای حضور در المپیک برداشتیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران از برگزاری ۵ یا ۶ بازی دوستانه و تدارکاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، نلو وینگادا در پایان نخستین تمرین تیم فوتبال المپیک اظهار داشت: امروز اولین گام خود را برداشتیم و من به اتفاق دستیارانم کارمان را شروع کردیم.

وی افزود: برنامه های ما برای حضور تیم ایران در مسابقات المپیک است. ایران بازی های آسیایی اینچئون را پیش رو دارد که اواخر شهریور ماه برگزار می شود و ما تا آن زمان چند ماه فرصت داریم که بهترین انتخاب را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران ادامه داد: کمپ فعلی قسمتی از برنامه آماده سازی ماست و همه باید بدانند که تا رسیدن به ترکیب اصلی فاصله داریم. تعدادی از بازیکنان خوب ما هم در خدمت تیم ملی بزرگسالان هستند.

وینگادا در مورد اینکه چند بازی دوستانه در برنامه خودش دارد عنوان کرد: قرار است فردا در این خصوص جلسه ای را با آقای آیت اللهی برگزار کنیم تا مشخص شود باید برای چند کشور دعوت نامه بفرستیم و با چه تیم هایی بازی کنیم. فکر می کنم ۵ یا ۶ بازی دوستانه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تا رسیدن به ترکیب اصلی زمان زیادی داریم و امروز کمپ اول خود را برگزار کردیم و برخی از بازیکنان را شناختیم و قطعا در آینده شناختمان بیشتر می شود و ترکیب اصلی ار مشخص می کنیم. باز هم تأکید می کنم بازیکنانی که در تیم بزرگسالان هستند و همچنین بازیکنانی که خارج از ایران بازی می کنند بسیار مهم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار