|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۴۷

هفته سی وسوم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: در روزی که تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند، اینتراخت برانشوایگ با دروازه بان ایرانی اش مقابل آگزبورگ تن به شکست داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی وسوم بوندس لیگا آلمان عصر امروز(شنبه) با انجام ۹ دیدار همزمان پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال هامبورگ در حالی که در خانه خود پذیرای بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام فصل جاری بود با نتیجه ۴ بر یک تن به شکست داد. برای بایرن در این بازی ماریو گوتسه(۳۳ و ۷۰)، توماس مولر(۵۵) و کلودیو پیزارو(۷۵) گلزنی کرد تا مجموع امتیازات این تیم به عدد ۸۷ برسد. تنها گل هامبورگ را هم هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند. همچنین ژروم بواتنگ در دقیقه ۸۶ بازی از ترکیب بایرن اخراج شد.

در دیگر دیدار امروز بورسیا دورتموند موفق شد در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهمانش، هوفنهایم بگذرد. برای زردپوشان وستفالن در این دیدار کوین گروسکرتز(۲۹)، هنریک میختاریان(۳۱) و لوکاس پیزچک(۳۴) گلزنی کردند و هوفنهایم توسط روبرتو فیرمینو(۵) و نیکلاس شوله(۶۶) به گل رسید. نایب قهرمان فصل جاری بوندس لیگا با این پیروزی شمار امتیازات خود را به عدد ۶۸ رساند.

اینتراخت برانشوایگ هم در روزی که دنیل داوری، سنگربان ایرانی اش را در درون دروازه داشت در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر مقابل آگزبورگ تن به شکست داد تا تکلیف این تیم برای بقا در لیگ دسته اول آلمان یا رسیدن به بازی پلی آف به هفته پایانی کشیده شود. تنها گل این بازی را رائول مارسلو بوبادیا در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. شیرهای زرد با ۲۵ امتیاز در مکان آخر جدول ۱۸ تیمی بوندس لیگا قرار دارند.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورسیا مونشن گلادباخ ۳ - ماینتس یک

اینتراخت فرانکفورت صفر - بایرلورکوزن ۲

فرایبورگ صفر - شالکه ۲

نورنبرگ صفر - هانوفر ۲

اشتوتگارت یک - ولفسبورگ ۲

وردربرمن ۲ - هرتابرلین صفر

در پایان هفته سی وسوم بوندس لیگا تیم های بایرن مونیخ، بورسیا دورتموند و شالکه به ترتیب با ۸۷،۶۸ و ۶۱ امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار