|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۵۷

هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری تسنیم: در روزی که شیاطین سرخ در اولدترافورد مقابل ساندرلند شکست خوردند فولام هم در دیداری خارج از خانه با نتیجه ای سنگین مغلوب استوک سیتی شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس عصر امروز(شنبه) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی ها تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای ساندرلند بود.

رایان گیگز که در این دیدار برای دومین بار روی نیمکت هدایت شیاطین سرخ نشسته بودند، شاگردانش با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود، ساندرلند شدند. تنها گل این بازی را سباستین لارسون در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند. منچستریونایتد با این شکست ۶۰ امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاه هفتمی اش به وجود نیامد.

امروز همچنین فولام در دیداری خارج از خانه مقابل استوک سیتی شکست خورد. در این دیدار اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی کشورمان در دقیقه ۳۳ بازی به جای لویس هولتبی به میدان آمد ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود و در دقیقه ۷۵ بازی هم یک کارت زرد گرفت.

برای استوک در این دیدار پیتر اودمیوینگی(۳۹)، مارکو آرناتوویچ(۵۴)، اوساما آسایدی(۷۳) و جاناتان والترز(۸۲) گلزنی کردند و تنها گل سفیدپوشان غرب لندنی را کایرن ریچاردسون در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند. فولام با ۳۱ امتیاز در مکان نوزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر جای دارد و احتمال سقوط این تیم به دسته پائین تر افزایش یافت.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

استون ویلا ۳ - هال سیتی یک

نیوکاسل ۳ - کاردیف سیتی صفر

سوانزی صفر - ساوتهمپتون یک

ساعت ۲۱ امشب هم اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک پذیرای منچسترسیتی است.

هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس فردا(یکشنبه) با دو دیدار دنبال می شود و در نخستین مسابقه آرسنال میهمان وست برومویچ است و در دیدار دوم چلسی در استمفوردبریج میزبان نوریچ سیتی خواهد بود.

پرونده این هفته از رقابت ‎ها دوشنبه با دیدار کریستال پالاس - لیورپول بسته می شود.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس لیورپول، چلسی و منچسترسیتی به ترتیب با ۸۰،۷۸ و ۷۷ امتیاز در مکان های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار