|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۷۲

آخرین اخبار از وضعیت انتخاب مدیرعامل استقلال /

محمد قریب، محمد رضا ساکت و شهریاری رقابتی نزدیک را برای مدیر عامل در استقلال آغاز کرده اند.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگارانگزینه های جدی مدیر عامل باشگاه استقلال بسیار جدی دنبال می شود و البته امیر خادم نیز به نوعی حضور گزینه های احتمالی به نوعی تأکید می کند.

*نظر مثبت وزارت ورزش و جوانان به حضور یک اصفهانی در رأس کادر استقلال

قرار است وزارت ورزش و جوانان به زودی و ظرف چند روز آینده اعضای هیئت مدیره را معرفی کنند و اصلی ترین گزینه ها برای حضور در استقلال معرفی شدند.

بحثمدیریت فتح الله زاده در استقلال زیاد جدی نیست و مسئولان در وزارت ورزش و جوانان قصد دارند گزینه ی مناسب تری را برای هدایت و رهبری تیم استقلال برگزینند و از طرف دیگر صحبت از حضور محمد رضا ساکت در استقلال است که وزارت خواستار حضور این مدیر در تیم استقلال است زیرا در تیم پرسپولیس از یک مدیر اصفهانی استفاده شده است و مسئولان در علاقه ی فراوانی دارند که در تیم استقلال نیز از یک مدیر مانند ساکت استفاده شود. این در حالی است که ساکت از حضور در استقلال و پرسپولیس عذرخواسته است، اما مسئولان همچنان به حضور وی اصرار دارند و از وی به عنوان گزینه ی اصلی نام می برند. وی برای حضور در استقلال شرایط ایده آلی دارد به همین دلیل مذارکرات با وی همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، حسین قریب نیز جزو نفرات برتر حضور در استقلال است و در این خصوص موارد طوری پاسخگوست که احتمال بازگشت وی به استقلال را افزایش می دهد، زیرا وی به صورت مشکوک در این خصوص صحبت می کند و مدعی است که هیچ اتفاق در این مورد دور از ذهن نیست.

شایان ذکراست؛ پس از اعلام گزینه های اصلی، شهریاری نیز جزو نفرات مهم و برگزیده ی وزارت ورزش و جوانان است، زیرا حضور وی در هیئت مدیره استقلال باعثشده است که نامش در بین گزینه های اصلی برای ماندن در تیم قرار بگیرد، وی حتی برای مدیرعاملی برنامه های خود را ارائه کرده است.

گفتنی است، وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی شرایط است تا بهترین تصمیم اتخاذ شود و از طرفی واعظ آشتیانی نیز تمایل زیادی دارد که در استقلال به کار گمارده شود و تیم را همراهی کند.

این درحالی است که بحثحضور وی در استقلال جدی تر از باقی نفرات نیست، اما اگر مسئولان شرایط را برای وی مناسب بدانند امکان حضور وی در استقلال وجود دارد اما این درحالی است که فتح الله زاده به صورت قطعی از استقلال جدا شود.

در پایان نام گزینه هایی مانند علی تاجرنیا، عباس کوهنوردی و… نیز عنوان می شود که ممکن است در صورت تایید مسئولان و همچنین ارائه برنامه و تامین مسائل مالی استقلال بتوانند به تیم وارد شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار