|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۴۲

مربی تیم ملی شنا نوجوانان:

رشته شنا هم اکنون علاوه بر رده سنی بزرگسالان در میان رده های سنی پایه جایگاه ویژ ه ای پیدا کرده است.

فرشاد کرمی، مربی تیم ملی شنا نوجوانان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون شنا در رده های سنی پایه از جمله نوجوانان پیشرفت قابل قبولی داشته است و با استناد به این مسئله می توان به آینده درخشان شنا کشور امیدوار بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای حمایت و سازمان دهی شناگران برنامه ریزی های قابل قبولی را در دستور کار خود دارند به طور کلی باید بگویم که شناگران نوجوان ارتقاسطح کیفی کارشان را مدیون مسابقات لیگ باشگاهی و قهرمانی کشورهستند چون با حضور در این پیکارها به نوعی آب دیده شده و تجارب زیادی را کسب کردند.

وی ضمن اشاره به مسابقات بین المللی نوجوانان ترکیه و حضور موفق ملی پوشان ایران در این رقابت ها افزود: سطح کیفی این رقابت ها بسیار بالا و خوب بود، شناگران نوجوان ایرانی تواسنتند به خوبی در مواد تخصصی خود ظاهر شوند و رکوردهای خوبی را به دست آورند.

کرمی، تصریح کرد: حضور موفق شناگران نوجوان ایرانی در مسابقات بین المللی ترکیه در شرایطی بود که آنها چند هفته ای پس از پایان لیگ باشگاهی استراحت داشتند و دوران تمرینات عمومی را پشت سر می گذاشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار