|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۱۸

اخبار باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال؛

مجید صالح مربی تیم استقلال مدت کوتاهی است که به عنوان دستیار ایرانی کی روش در تیم ملی برگزیده شده اما حرف و حدیثدر خصوص همکاری با وی در تیم ایران مطرح است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وبه نقل از یک مقام آگاه، حضور صالح درتیم ملی ایران درحالی است که عنوان می شود کی روش قصد استفاده از توانایی و دانش مربیان ایرانی را درتیم ایران ندارد و از آن ها برای کمک در امور دیگر مربوط به تیم ملی استفاده می کند و بحثفنی در میان نیست.

گفتنی است، از اردوی افریقای جنوبی خبرهایی به گوش می رسد که مربی سابق استقلال در تمرینات و مسائل فنی تیم ملی دخالت ندارد و کی روش تنها به این دلیل از یک دستیار ایرانی در تیم ملی استفاده می کند که بتواند در امور دیگری از دستیار خود در تیم بهره ببرد که مربوط به مسائل فنی تیم نیست.

حتی شنیده می شود که دیدار دوستانه ای که تیم ملی در افریقای جنوبی برگزار کرد صالح به عنوان کمک داور تیم ملی ایران و حریفش را همراهی کرد واین اتفاق بسیار قابل توجه و جالب به نظر می رسد.



** کمیته اخلاق فدراسیون، پرونده ی کبه را باز کرد / مشکلات معاون استقلال و مهاجم تیم در فدراسیون

کبه پیش از جدایی قطعی از استقلال به این نکته اشاره کرد که در این تیم با وی مانند برده رفتار می شد و حتی خانه ای در اختیار وی نبوده و این بازیکن در منزل دوستش اقامت داشت و با همسرش نیز رفتار خوبی نداشتند، این ادعا از سوی کبه باعثشد که در کمیته اخلاق فدراسیون پرونده ای در این خصوص گشوده شود تا موضوع مربوط به حضور نیم فصل این بازیکن در تیم مورد بررسی قرار بگیرد و از آن جا که صحبت کبه با یک فرد خاص در تیم استقلال بود قرار شده که معاون باشگاه استقلال در این خصوص پاسخگوی مسئولان در فدراسیون باشد.

گفتنی است، مسئولان درکمیته اخلاق خواستار حضور کبه در جلسه ای در فدراسیون هستند و عنوان شده است که اگر وی در ایران نباشد و درجلسه حاضر نشود، مشخص می گردد که ادعای وی در حد حرف بوده و پس از آن هم ایران را ترک کرده وراهی کشور خود شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار