|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۱۹

فقط می خواهیم فصل به پایان برسد

سرمربی آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد شاید منطقی نباشد که از این باشگاه فرصت دوباره ای را طلب کند.

به گزارشخبرگزاری فارس، جراردو تاتا مارتینو پذیرفت که امیدهای اندک تیمش برای قهرمانی پس از تساوی مقابل ختافه بر باد رفته است. وی پس از این مسابقه اظهار داشت: وقتی احساس کنید که منطقی است، گاهی به دنبال فرصت دوم خواهید بود و زمان هایی هم هست که احساس می کنید لیاقتش را ندارید. من افکار خودم را می دانم؛ فکر می کنم هنوز زمان هست. انتظار تساوی را نداشتیم. همیشه این امکان وجود دارد که به اهدافمان نرسیم اما نه به خاطر اشتباهات خودمان. امروز به صورت عجیبی گاهی تمرکزمان را از دست می دادیم و بهایش را پرداختیم. بهای سنگینی برای آن پرداختیم. آنها موقعیت های زیادی خلق نکردند اما از آنها استفاده کردند.

وی ادامه داد: من فکر می کنم که برای پیروزی به اندازه کافی عالی کار کردیم. ارزیابی کلی ما از این فصل خوب نیست، چه شخصا و چه برای بارسلونا. فصل بسیار سختی با مشکلات خارجی داشتیم که آنها را پشت سر گذاشتیم. من فکر می کنم پایانی ناعادلانه رقم خورد و به خصوص در مسابقه ای که ما هرکاری برای پیروزی انجام دادیم. مسئولیت اشتباهات در این مسائل بر عهده مربی است.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: در کورس قهرمانی لالیگا هرچه در توان داشتیم، به اجرا گذاشتیم. مطمئنا چیزهای بیشتری می خواستیم اما اگر امروز نتوانستیم به پیروزی برسیم، پس لیاقت نداشتیم که در آخرین روز مسابقات همچنان شانس قهرمانی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: من فکر می کنم بازیکنان این توانایی را دارند که بازی با تیم های باشگاهی شان را یک طرف بگذارند و روی تیم ملی تمرکز کنند. این یک داستان کاملا متفاوت است. انتظار ما از دو مسابقه آخر لیگ این است که تنها فصل را به پایان برسانیم و هیچ توقع دیگری نداریم.

مارتینو در پاسخ به اینکه آیا از بودن در بارسلونا خوشحال است، گفت: مسئله خوشحالی نیست اما ما نتوانستیم در این فصل هیچ افتخاری کسب کنیم یا تیم را در بهترین شرایطش ببینیم. در فصلی که گذشت از بهترین شرایطمان فاصله داشتیم. عقیده ندارم که بازیکنان در شرایط بدی هستند. من دیدم که بازیکنانم تمام تلاششان را به کار بستند.

وی تأکید کرد: وقتی به اهدافتان نمی رسید، به دنبال توجیه هستید. من نمی خواهم با مطرح کردن مسئله نیمار عدم موفقیت مان را توجیه کنم یا از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم. همه چیز را به مسائل دفاعی مربوط نمی کنم. در کل فصل در خیلی از موارد کمبود داشتیم. این سال فراز و نشیب های زیادی در بسیاری از جنبه های بازی برای ما داشت. از سه تیمی که برای قهرمانی در لیگ می جنگیدند، ما کمتر از همه ثبات داشتیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار