|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۴۲

فینال لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری تسنیم: تیم بسکتبال پتروشیمی به تهران می‎آید تا با قهرمانی بدون شکست در لیگ امسال تاریخ ساز شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیدارهای سوم و چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال، دوشنبه(فردا) و سه شنبه در سالن بسکتبال آزادی به میزبانی مهرام برگزار می شود. شاگردان مصطفی هاشمی هر ۲ بازی قبلی خود را در بندر امام و به پتروشیمی واگذار کردند تا روند شکست ناپذیری این تیم در لیگ برتر همچنان حفظ شود. در این شرایط چیزی که برای مهرام بیشتر از پاره کردن نوار شکست ناپذیری پتروشیمی اهمیت دارد، کسب پیروزی و رهایی از مخمصه فعلی است.

با توجه به ۵ دیدار فینال فصل گذشته و مهره هایی که مهرام در اختیار دارد، بعید است که این تیم به راحتی قافیه را در تهران به میهمان قدرتمند خود ببازد و جام قهرمانی را باز هم به بندر امام بفرستد. صمد نیکخواه بهرامی با وجود مصدومیت، حامد حدادی و اوشین ساهاکیان، بازیکنان ملی پوش و تاثیرگذار مهرام در سری بازی های فینال هستند و مهران حاتمی نیز با تکیه بر بازیکنانی مثل مهدی کامرانی، ارسلان کاظمی، حامد آفاق، نژاد سینانوویچ و جاناتان گیبسون به فکر پایان لیگ به کارنامه ای بدون شکست است.

مهدی کامرانی که این فصل با دلخوری از مهرام جدا شد، انگیزه زیادی دارد تا تیم سابقش را شکست دهد و قهرمان لیگ شود.

پتروشیمی بازی اول را ۷۸ بر ۶۲ و بازی دوم را با اختلاف یک شوت و با نتیجه ۶۸ بر ۶۶ به سود خود پایان داد. مهرام اگر روند رو به رشد خود را مقابل پتروشیمی ادامه بدهد، می تواند برنده بازی سوم و چهارم باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار