|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۴۶

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که در بازی های باقی مانده لالیگا از کاسیاس هم استفاده خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی اعلام کرد که وظایف دروازه بانی از حالا تا پایان فصل بین کاسیاس و دیگو لوپز تقسیم می شود و هر کدام از بازیکنان در یک مسابقه به میدان می روند. این خبر عجیبی بود که آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل والنسیا در برنابئو اعلام کرد.

وی اظهار داشت: من تصمیمم را گرفته ام. امشب دیگو لوپز بازی می کند، ایکر چهارشنبه مقابل وایادولید به میدان می رود. پس از آن دیگو مقابل سلتاویگو بازی خواهد کرد و ایکر در آخرین مسابقه ما مقابل اسپانیول درون دروازه خواهد ایستاد. با هر دوی آنها در این باره حرف زدم و هر دو موافق بودند. این تصمیم را گرفتم زیرا کاسیاس باید فعال باشد و به نظر من عادلانه نیست که به او در سه هفته ای که تا فینال لیگ قهرمانان باقی مانده، استراحت بدهم.

آنچلوتی ادامه داد: مردم درباره قدرت اتلتیکو صحبت می کنند اما آنها توانایی های زیادی دارند و یکی از بهترین تیم های اروپا هستند.

وی در خصوص جانشین آلونسو در فینال لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: انتخاب مسلم ما ایارامندی است. او برای جانشینی خیلی خوب است و در این پست هم بازی کرده است. اگر چیزی از حالا تا فینال تغییر نکند، ایارامندی جانشین ژابی خواهد شد.

سرمربی رئال مادرید اضافه کرد: اگر بخواهیم از حالا درباره لیگ قهرمانان فکر کنیم تا رسیدن فینال دیوانه می شویم، می خواهیم برای پیروزی در دیدارهای باقی مانده بجنگیم. مودریچ در این بازی حضور ندارد؛ او همچنان از مصدومیت ساق پا رنج می برد. خدیرا اکنون می تواند بازی کند و بقیه بازیکنان هم در شرایط بازی کردن هستند.

وی گفت: خدیرا برای بازی کردن آماده است. او خیلی سریع تر از آنچه انتظار می رفت، بهبود یافت اما باید خیلی مراقبش باشیم. دیدار امشب آسان نیست اما ما به پیروزی نیاز داریم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار