|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۴۹

باید وضعیت استقلال هم به زودی مشخص شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال هیچ صحبتی با من انجام نشده است.

هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت باشگاه استقلال و اینکه برخی از پیشکسوتان درخواست کردند پس از مشخص شدن وضعیت پرسپولیس به مسائل باشگاه استقلال نیز رسیدگی شود عنوان کرد: طبق شنیده های ما قرار است وضعیت استقلال هم به زودی مشخص شود و اگر این اتفاق عملی و اجرایی شود زمان زیادی برای رسیدگی به مسائل تیم وجود داد اما اگر طی چند وقت آینده در این امر تصمیم گیری نشود مطمئنا زمان از دست رفته و برای تیم خوب نیست.

وی در مورد اینکه گفته می شود او یکی از گزینه های احتمالی حضور در هیات مدیره استقلال است خاطرنشان کرد: در این رابطه هیچ کس با من صحبتی نکرده و هیچ تماسی برای این کار با من نگرفته است.

طباطبایی در مورد اینکه آیا در صورت ارائه این پیشنهاد با حضور در هیات مدیره استقلال موافقت می کند خاطرنشان کرد: وقتی چنین صحبتی مطرح نشده نمی توانم در مورد آن اظهار نظر کنم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با حضور افراد ورزشی در هیات مدیره موافق است خاطرنشان کرد: این مسئله در فوتبال ایران وجود دارد و نمی توانیم خیلی خودمان را به استانداردهای بین المللی نزدیک کنیم. بخشی از کار به استانداردهای بین المللی بر می گردد و باید به شرایط فوتبال خودمان هم نگاه کنیم که با پتانسیل های خودمان به سمت جلو حرکت کنیم البته باید رفته رفته خودمان را به استانداردهای بین المللی نزدیک کنیم و فکر نمی کنم حضور افراد ورزشی در هیات مدیره به ضرر تیم باشد.

طباطبایی در مورد اینکه گفته می شود قرار است ابتدا هیات مدیره انتخاب شده و سپس مدیرعامل را معرفی کنند عنوان کرد: این اتفاق بدی نیست، قاعده کار همین است، سیاستگذاری باشگاه توسط هیات مدیره انجام می شود و مدیرعامل کار را جلو می برد.

وی در مورد اینکه از محمد آجرلو به عنوان گزینه احتمالی مدیرعاملی استقلال نام می برند عنوان کرد: آجرلو جزو مدیران توانمند فوتبال ایران است و او می تواند به استقلال کمک کند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار