|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۵۱

از پرسپولیس یک میلیارد طلب دارم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس یک میلیارد طلب دارد. او همچنین گفت که پس از رفتن رویانیان قراردادش با پرسپولیس فسخ شده است.

هادی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد حضورش در تیم نفت تهران، احتمال بازگشت دوباره به پرسپولیس، دلخوری از برخی هواداران این تیم و… صحبت های زیر را انجام داد.

تسنیم: یک نیم فصل حضور در نفت چطور بود؟

عالی بود، واقعاً از انتخابم راضی هستم. روزهای خوبی در نفت داشتم و حتی می توانستیم قهرمان هم شویم اما روز آخر همه چیز خراب شد.

تسنیم: چرا همیشه مقابل سپاهان قهرمانی را از دست می دهی؟

نمی دانم شاید طلسم شده ام، اتفاقاً برای یحیی گل محمدی هم همینطور است. در بازی آخر مقابل سپاهان خیلی خوب بودیم اما شانس نداشتیم و هر چه زدیم به در بسته خورد.

تسنیم: واقعاً ورزشگاه فولادشهر طلسم دارد؟!

چه بگویم؟! ضربه خودم در بازی با سپاهان به طرز عجیبی به تیر دروازه خورد؛ ضربات رضا نوروزی و رسول نویدکیا هم گل نمی شد انگار قسمت نبود قهرمان شویم.

تسنیم: مقام سومی لیگ برای نفت خوب بود؟

هم خوب بود و هم باعثافتخار، با این بضاعتی که داشتیم این مقام مثل قهرمانی بود.

تسنیم: در هفته آخر لیگ کمتر کسی روی موفقیت پرسپولیس حساب می کرد و همه فکر می کردند نفت قهرمان می شود، اما در آخر لیگ اتفاق دیگری افتاد…

بعد از اینکه پرسپولیس داماش را شکست داد احتمال قهرمانی این تیم بالا رفت چون نسبت به تیم های دیگر بازی های ساده تری داشت. همه به قهرمانی پرسپولیس فکر می کردند اما تساوی این تیم و راه آهن همه چیز را عوض کرد.

تسنیم: چرا نفت قهرمان نشد؟

ما استقلال را شکست دادیم و در بازی مقابل گسترش فولاد فوق العاده بازی کردیم، همه چیز به نفع ما شد و صدرنشین شدیم ولی سپاهان همه چیز را خراب کرد.

تسنیم: بعد از بازی نفت و گسترش بعضی از بازیکنان گسترش صحبت هایی را مطرح کردند...

شانس اول قهرمانی بودیم و انگیزه فراوانی داشتیم، ما قبل از بازی با گسترش استقلال را برده بودیم و تیمی هم نبودیم که به گسترش ببازیم. در آن بازی اجازه هنرنمایی به گسترش فولاد ندادیم. همیشه از این حرف های حاشیه ای وجود دارد و نباید به آنها اهمیت داد.

تسنیم: کار کردن با یحیی گل محمدی چطور بود؟

واقعاً آرامش داشتم و تمرینات خوبی انجام دادم، آقا یحیی هم عالی بود. اینها ادعا نیست و عملکرد نفت همه چیز را نشان می دهد نیاز نیست من حرفی بزنم.

تسنیم: کمی هم درباره پرسپولیس حرف بزنیم، حتما در جریان تغییر و تحولات قرار داری؟

اگر راستش را بخواهید خیلی وقت است از رسانه ها دور هستم و از چیزی خبر ندارم فقط یکی از دوستانم به من گفت رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شده و به جز این از چیز دیگری خبر ندارم.

تسنیم: طلبت را از پرسپولیس گرفتی؟

سال گذشته قرارداد ۸۰۰ میلیونی بستم اما فقط ۱۰۰ میلیون گرفتم.

تسنیم: دقیقاً چقدر از پرسپولیس طلب داری؟

فکر کنم نزدیک یک میلیارد تومان!

تسنیم: جدی؟

بله، من فصل پیش قرضی از پرسپولیس جدا شدم و قرار شد در ازای گرفتن رضایت نامه بقیه طلبم را ببخشم که می شود ۷۰۰ میلیون، از سال های قبل هم که طلب دارم.

تسنیم: یعنی الان بازیکن پرسپولیس هستی؟

وقتی از پرسپولیس به صورت قرضی جدا شدم با رویانیان قرار گذاشتیم که اگر در پایان فصل مدیرعامل نبود قرارداد من با پرسپولیس یک طرفه فسخ شود.

تسنیم: از اینکه از پرسپولیس جدا شدی راضی هستی؟

واقعیتش را بخواهید مجبور شدم از پرسپولیس جدا شوم و طلبم را ببخشم. وقتی خیلی اذیت شدم ترجیح دادم جدا شوم.

تسنیم: حالا تکلیف طلبت به کجا کشیده می شود؟

با اینکه خیلی طلب دارم اما خودم را طلبکار نمی دانم. هرچه دارم از پرسپولیس است و هیچ وقت روزهای خوبم را در این تیم فراموش نمی کنم.

تسنیم: با این شرایط امکان دارد به پرسپولیس برگردی؟

نمی دانم، از روزی که در بازی جام حذفی از یکسری هوادار فحش خوردم دیگر نمی توانم برگردم.

تسنیم: از دایی دلخور هستی؟

اصلاً، ما با هم خیلی دوستانه حرف زدیم و منطقی جدا شدم. نمی توانستم روی نیمکت بنشینم. مربی گری سلیقه ای است و به خاطر همین هم نیم فصل روی نیمکت نشستم.

تسنیم: برای فصل بعد چه تصمیمی گرفتی؟

گزینه اولم نفت است و فعلاً پیشنهاد دیگری ندارم.

تسنیم: حرفی مانده؟

در ۶ سال حضور در پرسپولیس از هواداران واقعی بی احترامی ندیدم اما برخی تماشگرنما توهین هایی به من کردند که لیاقت خود و خانواده شان بود. هر چه داشتم برای پرسپولیس و هوادارانش گذاشتم و الان هم احساس می کنم دیگر نمی توانم خواسته آنها را در پرسپولیس برآورده کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار