|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۵۷

در گفت وگو با فارس

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سعی ما ایجاد آرامش در تیم است چون بدون آرامش نمی توان کار کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، پس از حرف و حدیثهای فراوان بالاخره دیشب اولین نشست علی دایی و رحیمی برگزار شد.

در این جلسه حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز که قرار است کارهای اقتصادی بزرگ را در این باشگاه انجام دهد حضور داشت. به همین دلیل با رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه با دایی و دیدگاهش گفت وگو کردیم که در زیر می خوانید:

فارس: ابتدا نظرتان را در مورد دیدار با علی دایی بگویید.

همانطور که می دانید باید خیلی زود کارهای عقب افتاده را جمع و جور کنیم. در جلسه شب گذشته مسائل زیادی بین دایی و رحیمی مطرح شد که در بعد فنی به هیچ عنوان در تخصص من نیست و به همین دلیل اجازه نمی دهم به خودم که درباره این مسئله دخالت و صحبت کنم.

فارس: مانند چه چیزی؟

مسائل روز تیم، اما در کل دایی بسیار نگران مسائل مالی تیم و مخصوصاً بدهی باشگاه به بازیکنان و عوامل سابق بود که همه از سال قبل بر روی دست باشگاه مانده است. من هم در این مورد خیال دایی را راحت کردم.

فارس: چطوری؟

به دایی اطمینان دادم که در جلسات آتی هیئت مدیره باشگاه طرح را بررسی و پس از تصویب هیئت مدیره بچه ها به حق و حقوق شان می رسند. بیشتر جلسه شب گذشته بحثمعارفه بود که همدیگر را بیشتر بشناسیم. البته دایی را همه می شناسند و نیاز بود که من هم خودم را به این فوتبالیست بزرگ ایران معرفی کنم البته مسائل دیگر نیز بین رحیمی و دایی درباره اش صحبت شد که واقعاً از فضای خوب جلسه لذت بردم.

فارس: نظر شما در مورد برنامه و تقویم دایی چیست.

قطعاً ما از برنامه های دایی حمایت می کنیم اما باید چارچوب ها حفظ شود. این برنامه های خوب دایی برای ۳ جام در هیئت مدیره بحثو در صورت تصویب اجرایی می شود. دایی بازیکن خوش نام و سرمربی خوش نام تر برای لشکر سرخ است و مطمئن باشید به خود دایی هم گفتم هر کاری که از دست من بربیاید برای دایی و تیمش انجام می دهم. این حرف من شعار نیست و مطمئن باشید عمل می کنم.

فارس: اما امسال ۳ جام را دارید.

بله. کار ما سخت است ان شاءالله سعی می کنم سال خوبی داشته باشیم در اولین مرحله آرامشی را که پرسپولیس نداشت باید به آن برگردانیم. البته همه زحمت کشیدند و خدای ناکرده نمی خواهم کسی را زیر سؤال ببرم من تمام تلاشم را برای آرامش پرسپولیس می کنم. از آقای دایی هم خواستم تا به ۳ جام فکر کنیم. به دایی گفتم آیا شما به جز ۳ جام به چیزی دیگری فکر می کنید که ایشان هم خدا را شکر مثل دوران فوتبالش نشان داد که بسیار جنجگو و فرصت طلب است و به من اطمینان داد با تمام توان تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهد داد.

فارس: اما این موضوع مستلزم رفع مشکلات پارسال است.

بله، قبول دارم می دانیم اگر آرامش در پرسپولیس نباشد نمی توانیم موفق باشیم سعی می کنیم یک طرف جبهه را ما بگیریم و طرف دیگر جبهه را آقای دایی بگیرد رسانه ها و هواداران هم به ما کمک کنند تا بتوانیم به هدف مان برسیم.

فارس: اما تکلیف بازیکنان چه می شود.

مردم نگران نباشد دیشب رحیمی از من درخواست برگزاری یک جلسه فوری را داشت که قرار شد پس از بررسی نامه با جلسه اضطراری سریعاً موافقت کنم تا در یکی از روزهای نزدیک جلسه را برگزار و در مورد رفع مباحثبحثکنیم تا پس از صحبت های رحیمی و بررسی باشگاه در این چند مدت و تقویم و برنامه های دایی تصمیم بگیریم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار