|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۵۸

تمام بازیکنان نایمخن قهرمان هستند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم ایرانی تیم فوتبال نایمخن گلزنی مقابل آژاکس در آمستردام را لذت بخش توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش شب گذشته(شنبه) با ۲ گلی که در هفته پایانی اردویژه برای اِن ای سی نایمخن مقابل آژاکس به ثمر رساند باعثتساوی ۲ بر ۲ بازی شد و تیمش را از سقوط مستقیم به دسته پایین تر نجات داد.

جهانبخش پس از این بازی در گفت و گویی تصویری گفت: نتیجه ای که در بازی با آژاکس رقم خورد واقعاً عالی بود و ما در نیمه دوم خیلی عالی بازی کردیم چون می دانستیم به یک امتیاز این بازی نیاز داریم. پیش از این بازی تیم رودا را بالای سر خود داشتیم ولی در نیمه دوم این بازی کاملاً روی کار خودمان تمرکز کردیم تا گلزنی کنیم و یک امتیاز از آژاکس بگیریم و در نهایت هم موفق به این کار شدیم.

وی افزود: برای رسیدن به بازی پلی آف تنها به یک امتیاز نیاز داشتیم و موفق به انجام این کار هم شدیم و حالا باید روی بازی بعدی خودمام تمرکز کنیم. این شادمانی ما تنها برای یکی دو روز است و بعد از آن باید کاملاً روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

مهاجم ۲۱ ساله نایمخن در خصوص گلزنی خودش در این دیدار اظهار داشت: گلزنی مقابل آژاکس آن هم در آمستردام واقعاً شگفت انگیز است. امیدواریم این روند را ادامه بدهم و در بازی بعدی نایمخن هم همینطور عمل کنم. بابت این دو گلی که به ثمر رساندم خیلی خوشحالم چون خیلی جوانم ولی با این وجود این خوشحالی برای یکی دو روز است و پس از آن به دست فراموشی سپرده می شود و روی بازی بعدی تمرکز می کنم.

جهانبخش در خصوص بازی پلی آف مقابل والویک گفت: با این یک امتیازی که در خانه آژاکس گرفتیم انگیزه بالایی برای بازی پلی آف گرفتیم. با این نتیجه به این خودباوری رسیدیم که اگر بخواهیم می توانیم دست به هر کاری بزنیم. اگر مثل نیمه دوم دیدار با آژاکس بازی کنیم مطمئن هستم که می توانیم در بازی پلی آف جواز ماندن در اردویژه را کسب کنیم.

هافبک تیم ملی کشورمان همچنین در خصوص جو رختکن نایمخن پس از پایان بازی گفت: همه خوشحال بودند و تمامی بازیکنان، کادرفنی بابت گلزنی به من تبریک گفتند و این فوق العاده بود چون موفق شدم کار را به تساوی بکشانم و یک امتیاز بگیریم و این شگفت انگیز است.

جهانبخش که خود را قهرمان نایمخن نمی داند، خاطرنشان کرد: به نظرم تمامی بازیکنان نایمخن قهرمان هستند و باید همگی برای بازی بعدی تمرکز کنیم و این برای تیم، باشگاه و هواداران نایمخن خیلی پراهمیت است که ما در اردویژه بمانیم چون نمی خواهیم همانند ۲۰ سال پیش به دسته پایین تر سقوط کنیم.

در فیلم زیر می توانید گفت و گوی علیرضا جهانبخش به زبان انگلیسی را ببینید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار