|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۵۹

هرگز نتوانستیم شبیه بهترین بارسلونای تاریخی باشیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف تیمش برابر ختافه گفت مسئولیت ناکامی تیمش در فصل جاری را می پذیرد و انتظار ندارد به او فرصتی دوباره برای احیای کاتالان ها داده شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته(شنبه) در هفته سی وششم لالیگا در خانه برابر ختافه با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد تا عملاً آخرین فرصت خود را برای کسب جام در فصل جاری از دست بدهد و دستش از همه جام ها کوتاه شود.

به دنبال این تساوی خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسا تقصیرها را به خاطر فصل ناامیدکننده ای که تیمش داشته است را به گردن گرفت و اعتراف کرد نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل شاید استحقاق کسب فرصتی دوباره را برای هدایت بارسا نداشته باشد.

وی با اشاره به آنچه که در بازی تیمش و ختافه گذشت، اظهار داشت: این نتیجه چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم. در یک لحظه ما تمرکزمان را از دست دادیم و تاوان وحشتناکی برای اشتباه مان دادیم. ختافه موقعیت های فراوانی خلق نکرد اما از همان هایی که داشت نهایت بهره را برد.

مارتینو افزود: همانطور که پس از شکست بارسا در فینال جام حذفی اسپانیا و پس از حذف از لیگ قهرمانان گفتم، نحوه قضاوت مردم درباره بارسا عوض نشده است. در پایان این چیزی نبود که ما می خواستیم. این فصلی نبود که انتظارش را داشتیم. این فصل برای بارسا فصل خوبی نبود.

سرمربی کاتالان ها معتقد بود پیروزی برابر ختافه حق مردانش بوده است. وی تصریح کرد: به پایان رسیدن بازی به این شیوه که حریف در دقیقه آخر گلزنی کند، عادلانه نیست. ما در این بازی کارهای فراوانی برای کسب سه امتیاز انجام دادیم. با این وجود مسئولیت شکست ها با سرمربی تیم است؛ هر اتفاقی که در خط دفاع، حمله یا میانی رخ دهد، مسئولیت آن با سرمربی تیم است.

مارتینو در پاسخ به سؤالی درباره آینده اش و اینکه فکر می کند در بارسلونا ماندنی است یا برکنار خواهد شد، گفت: آینده ام؟ هنوز زمان هست. نباید عجله کرد. همیشه برای گفتن گفتنی ها وقت هست.

سرمربی پیشین تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین در ارتباط با این موضوع که او نتوانسته حتی به افتخاراتی که گواردیولا برای بارسا کسب کرد نزدیک شود، عنوان کرد: ما هرگز نتوانستیم شبیه بهترین بارسلونای تاریخ باشیم و فاصله زیادی تا ارائه فوتبالی که آن تیم ارائه می کرد داشتیم. مسئولیت سال ناامیدکننده ای که بارسلونا گذراند با من است. سایر چیزها در درجه دوم اهمیت قرار دارند.

مارتینو در پایان خاطرنشان کرد: گاهی اوقات هست که شما نمی توانید انتظارات را برآورده کنید و من هم نیازی برای درخواست یک فرصت دیگر نمی بینم چون استحقاق آن را ندارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار