|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۳۱

در نیجریه همه انتظار معجزه دارند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین عقاب ها با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال نیجریه گفت که با این شرایط آنها باید خوش شانس باشند که ایران را شکست دهند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، این روزها کشمکش هایی بین فدراسیون فوتبال نیجریه و استفان کِشی، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور در خصوص فهرست ۳۸ نفره عقاب ها صورت گرفته و همین موضوع باعثنگرانی نیجریه ای ها شده است.

آدوکیه آمیسیماکا، بازیکن پیشین تیم ملی نیجریه در این باره گفت: بارها گفته ام که نیجریه برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده نیست. همه در مورد لیست موقت تیم صحبت می کنند ولی کسی نمی گوید پس تکلیف اعضای کادرفنی چیست؟ درست مثل این است که بهترین خودرو را خریداری کنید ولی کسی آن را نراند. پس کاربرد این خودرو چیست؟ کِشی گفته که به یک دستیار نیاز دارد ولی فدراسیون فوتبال این درخواست را رد کرد.

وی افزود: چرا نیجریه ای ها در این مورد صحبت نمی کنند؟ تا جایی که به خاطر دارم کادرفنی تیم فوتبال نیجریه هیچگاه کامل نبوده است. باید روی این موضوع بیشتر تمرکز کنیم و فقط روی اینکه چه بازیکنی باید در جام جهانی در ترکیب باشد یا نباشد، بحثنکنیم. برای یک خوشی دیگر راهی جام جهانی می شویم ولی نمی خواهیم برای این تورنمنت از تمامی توان خود استفاده کنیم. سرمربی تیم(استفان کِشی) که حرف ندارد و پیش از این خودش را به اثبات رسانده ولی فدراسیون فوتبال نیجریه حاضر نیست دستیاری در اختیار او قرار دهد.

آمیسیماکا عنوان کرد: نیجریه کشوری است که همه انتظار معجزه دارند و برای کسب نتایج تلاش نمی کنند. ما گوشه ای می نشینیم و می گوییم همه چیز درست می شود. با این وجود چرا صحبت از صعود به دور دوم و حتی مرحله یک چهارم نهایی می شود؟ اگر ما برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی زیر ۱۷ سال جدی بودیم باید به همان اندازه هم برای کسب جام جهانی جدیت به خرج دهیم، اگر هم نمی توانیم نباید خودمان را گول بزنیم.

وی گفت: با توجه به تیم کنونی که داریم نباید در مورد صعود صحبت کنیم و باید خوش شانس باشیم که بتوانیم ایران و بوسنی را شکست دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار