|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۶۴

به روز رسانی می شود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: من نه خصومت و نه مشکلی با کسی ندارم اما باید به گونه ای رفتار کرد که از مرز انصاف خارج نشویم چرا که با تهمت و فرافکنی کارها پیش نمی رود.

به گزارشخبرگزاری فارس، در چند وقت اخیر بحثمالکیت باشگاه استقلال بر کمپ مرحوم ناصر حجازی باعثبه وجود آمدن حاشیه های زیادی شده که در همین رابطه علی فتح الله زاده با حضور درخبرگزاری فارس، و انتشار اسنادی نشان داد که مالکیت این مجموعه در اختیار باشگاه استقلال است اما امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق این باشگاه در گفت وگو باخبرگزاری فارسبا رد این ادعا عنوان کرد که در یک نشست خبری اسناد مربوط به عدم مالکیت باشگاه استقلال بر کمپ ناصر حجازی را پاسخ می دهد.

واعظ آشتیانی در همین رابطه امروز نشست خبری برگزار کرد و طی آن اسنادی را به خبرنگاران حاضر در این جلسه نشان داد.

وی در ابتدای صحبت هایش گفت: من نه خصومت و نه مشکلی با کسی ندارم اما باید به گونه ای رفتار کرد که از مرز انصاف خارج نشویم چرا که با تهمت و فرافکنی کارها پیش نمی رود. شاید عده ای با هجمه های ناجوانمردانه بتوانند تا مقطعی اینطور زندگی کنند اما این حرف با صداقت است که پایدار می ماند. هیچ گاه در جایگاهی نبوده و نیستم که بگویم من انسان بی اشتباهی هستم. اما هیچ وقت از واژه های تملق و چاپلوسی برای پیشرفت استفاده نکردم و همواره با شفاف سازی و ارائه مدرک حرف می زنم.

وی ادامه داد: اولین موضوعی که امروز درباره آن می خواهم صحبت کنم بحثکمپ باشگاه استقلال است که آقایان مدعی هستند جزو ثروت استقلال به حساب می آید اما باید بگویم که قرارداد اجاره این زمین در ۱/۱۱ / ۷۸ و مدت سه سال اجاره امضا شده و تاریخ پایان آن ۱/۱۱ / ۸۱ بوده است. در ابتدای این قرارداد و در بند یک آن آمده که با استناد به ماده واحده قانونی اجازه تاسیس باشگاه و ورزشگاه توسط مردم و با نظارت دولت منعقد گردد. به موجب این قانون سازمان تربیت بدنی وقت مجاز بود برای متقاضیان واجد صلاحیت مجوز تاسیس ورزشگاه و پروانه فعالیت صادر کند و امکاناتی در صورت لزوم در اختیار آنها قرار دهد.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار