|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۶۸

رئیس کمیته نظارت، بازرسی سازمان لیگ اعلام کرده برای تایید صحت کارتهای معافی صادر شده برای بازیکنان فولاد، منتظر نتیجه استعلام هستند که بررسی های انجام شده در روزهای اخیر صحت خود کارت ها را تایید می کند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مشکلی در روزهای اخیر برای چند تن از بازیکنان فولاد و پیکان روی داده است، غیر رسمی بودن کارت های در اختیار آنها نیست اتفاقا کارت های معافیت که در دست این بازیکنان است هیچ مشکلی ندارد آنچه مورد مناقصه و بحثاست مدارکی است که بر اساس آنها، معافیت ها صادر شده است.

به عنوان مثال سعید حلافی، دلیل معافیت خود را مشکل پزشکی اعلام کرده است مشکل پزشکی که مانع از انجام وظایف به عنوان یک سرباز می شود اما مانع از فوتبال حرفه ای و تمرینات پر فشار آن نمی شود که دوران آموزشی سربازی برابر آن دشواری به حساب نمی آید.

همچنین در مورد س - الف بر اساس استعلام علی دایی، معافیت به دلیل کفالت مادر صادر شده است، در حالیکه وی در آن زمان برادر بزرگتر مجرد داشته است، اما سندی جور شده که وی را متاهل نشان بدهد و طبعا باید نهادهای ذیربط در این حوزه هم به میان می آید.

در یک مورد هم بازیکن مورد نظر در حالی به واسطه سابقه حضور در جنگ پدر، معافیت گرفته است که پدر وی در آن زمان در عراق زندگی می کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار