|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۲۴

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل پیشین استقلال گفت: چیزی که مسلم است این است که صداقت همیشه پایدار است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیر رضا واعظ آشتیانی امروز نشست خبری در دفترش برگزار کرد تا در مورد اظهارات فتح الله زاده و اتفاقاتی که افتاده بود صحبت کند.

وی در ابتدای صحبت هایش گفت: مطمئنم باید به گونه ای رفتار کرد که از مرز انصاف و اصول و ارزش هایی که امروز بر کشورمان حاکم است خارج نشویم. با فرافکنی کار پیش نمی رود شاید عده ای هجمه های ناجوانمردانه و غیر اصولی داشته باشند و با این کار بتوانند مدتی اینگونه زندگی خود را بگذرانند ولی چیزی که مسلم است این است که صداقت همیشه پایدار است.

واعظ آشتیانی افزود: من نمی گویم که فرد بدون اشتباهی هستم. هیچ مسئولی بدون اشتباه نیست و مطمئنا انتقادات سازندگی را در پی دارد اما گاهی اوقات تقدیر و تشکر هایی صورت می گیرد که بیشتر به تملق و چاپلوسی شباهت دارد و نمی تواند در جهت پیشرفت مجموعه کارساز باشد. البته زحمات کسانی که برای پیشرفت یک مجموعه کار می کنند را نباید فراموش کنیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اضافه کرد: امروز این سخنرانی را برگزار کردیم تا در مورد مسائلی که پیش آمده است، شفاف سازی کنم. هیچ گاه سعی نکرده ام حرف غیر مستند بزنم و اولین موضوعی که بحثآن می تواند حائز اهمیت باشد. مسئله کمپ استقلال است که مدیرعامل این تیم مدعی است جزو ثروت های این باشگاه محسوب می شود.

واعظ آشتیانی با نشان دادن برگه قرارداد اجازه که تصویر آن در ادامه مطلب می آید گفت: اداره کل تربیت بدنی استان تهران قراردادی را در تاریخ ۷۸/۱۱ / ۱ تنظیم کرده بود که بر اساس آن مدت اجاره ۳ سال و تا پایان ۸۱/۱۱ / ۱ مشخص شده بود. جالب است در بند یک این قرارداد نوشته است که این قرارداد که اجازه تاسیس باشگاه و ورزشگاه به مردم داده می شود و دولت باید نظارت کند. یعنی بر اساس این ماده واحده تاسیس باشگاه و ورزشگاه توسط مردم باشد اما استقلال و پرسپولیس دو باشگاه دولتی هستند و برای همین هم مجلس تصویب کرده که باید فروخته شوند.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار